U Parcu Naziunale di Torndirrap


L'Australia hè un cuntinente amata da parechji turisti, è anche tutti i difficultazioni è i periculi chì si ponu scuntrari, ùn manca di stà belli è attrattivi. In più di e spiagge è attraversu, l'Australia hè assai ricca in riserve naturale è parchi, incl. è assai antichi. Diciaraghju u Parcu Naziunale "Thorndirrap".

Più più nantu à u Parcu Naziunale di Torndirrap

U Parcu Naziunale di Torndirrup hè unu di i primi espazii prutetti in l'Australia Occidentale, u parcu hè stata esistenza per più di 100 anni: a so apertura hè in u distanti 1918. Hè situatu à a sponda di u Rè George Pass, à 10 chilometri da a cità di Albany.

Hè interessante chì u nomu di u parcu hè stata rimbursatu in un onori di una di a tribù di l'aborigini australiani chì anu avutu in questa parti di l'antichità. Hè cresce chì u Parcu Naziunale "Thorndirrap" - u parcorsu statutu più visitatu, perchè u numaru di turisti suprana 250 mila persone annu.

Chì ghjè interessante nantu à u Parcu Naziunale di Torndirrap?

U parcorsu naziunale "Torndirrap" hè principarmenti canusciutu per i so rocci interessanti, chì si sò furmatu solu sottu a influenza di u ventu, olii di l'Oceanu u tempu è u tempu: u Ponte, u Cunchittu, a Finestra è altri. Tutti sò cunsulati di graniticu e furmate parechji milla d'anni.

A gente familiarizzata cù a giulugia in u parcu serà più interessante, perchè u territoriu tutale di u parcu hè stallatu di trè tippi di rocci, u più anticu chì hè u Gneiss - hè statu furmatu circa 1300-1600 millioni d'anni fa, imaginate! Pudete acquistà cù a "scultura" di a finestra. L'altri rocci graniti sò più ghjovani per età, a so età ùn hè micca più di 1160 millioni d'anni. Tali canciamenti ponu vistu in u cima di u Stone Hill.

U regnu di a pianta hè rapprisintatu principarmenti da l'arbureti di mint, eucalyptus marsh, arbusti di cuttuni è di currie. Semu devi esse nutatu chì in u Parcu Naziunale "Torndirrap" cresce un lily biancu - questu hè l'ùnica pupulazione in u mondu. Ci hè assai reptili in u park, incl. tigre è serpi marroni, spotted python ani. Bè di vinu quì, è canguri, cuddly nano, i fossi è i bandichi grappi di pocu legame, assai pani. Ognunu i turisti da i scoglii di u parcu pò vede selezziunate chì passanu da i furmagli di fur in i baleni.

Cumu à u parcu?

Arrivatu in Australia, guidate da u trasportu internaziunale in a cità di Perth . Dopu più nantu à 4,5 ori di a strada in a strada di a cità di Albany. Da quì à u parcheghju à l'intrata à u parcu pò piglià un taxi, un carru pagatu o un autobusu cù un gruppu di turisti è una guida. Allora sighite i segni per u percorsu sceltu.

In u parcu ci sò numerosi camini picchi uffiziali, ogni cammellu per una longu di micca più di 1,5 chilometri, un solu percorsu per a penisula di Flinders à a parti orientali di u parcu hè una pancake 10 chilometri. L'amministrazione di u Parcu Naziunale "Thorndirrap" ùn hè micca cunsigliatu di andà di u viaghju: ùn hè stata accaduta dinò quelli chì l'ola lavò i turisti à i rocci.

Tenite cura di i scarpi, di a ropa è di i guanti in anticipu: in più di i rochettiti pudete scratch about assai arbusti, chì certi sò chjucchi.