Museu di Immigrazzioni


U museu d'immigrazione, in cunstanzu cù parechje altri musei in Melbourne, hè un novu cunfini, dedicatu sanu à a storia di quelli immigranti chì anu avutu à stu cuntinenti in u mondu.

Ciò chì vede?

Eccu avete bisognu di l'annunzienza di l'Australia cum'è invitati da altri paesi è cuntinenti. Serà cunnisciutu da ei manifestazioni chì parechji di i so oghji vicinu in l'Australia fughjenu quì da u famu è di i regimi dittatoriali.

Stu museu aiuta à megliu capisce l'Australia comu statu. A buttula di adultu ciuta $ 12, è i zitelli è i studienti ponu esse liberi. Hè interessante chì ogni visitadoru ùn solu s'intende à a storia di u cuntinenti, ma ancu puderebbe vede l'exhibiti insolite. Unu di queste ponu esse attribuiti senza cura à e cabine d'immigranti, in quali viaghjanu quì da l'Europa, ricreatu in talla.

Cumu serà ancu impressu da questa cabina enorme chì abbia fotografia di l'abitanti multinazione d'Australia. A so idea principale hè per vede chì ùn importa micca quellu chì u coru, quella lingua parlemu, sò tutti i persone.

Inoltre, pudete attraversu a versione elettronica di l'insegnamentu di a prova, chì generalmente passava duranti l'acquistione di citadinanza.

Cumu ghjunghje?

Pigliemu u numaru d'autobus 204, 215 o 2017 è surtite à a strada di 400 Flinders St.