Reale Esplora


U Centru di Exposizione Reale hè un monumentu architettonicu di Melbourne , un grandi edificio chì s'assumiglia un palazzu in u stilu di l'era vitturiana. Hè u più grande ughjettu di a cullezzione di u museu Vittoria, è hè listatu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

A storia di u Centru di Exposizione Reale

U centru di mostra hè stata per l'apparenza di l'Esposizione Internaziunale in Melbourne. U disignu di l'edificu fù dettu à l'architettu Joseph Reed, l'autore di a Bibbiuteca Statale di l'Statu è u Palazzu di Melbourne. Reed hà brillatu cù a cumpagnia. A custruzzioni hè stata fatta in u 1880, quasi a l'apertura di a mostra.

9 di maiu, 1901 L'Commonwealth d'Australia hè diventatu un paese indipindentu. Sta data hè divintata una tradizione di u centru di mostra, chì accoltu a ceremma d'inaugurazione di u primu Parlamentu in Australia. In ogni casu, dopu un successu ufficiale, u guvernu di u paese hà trasfirutu a l'edificazione di u parlamentu di Victoria è in u centru di mostra di u 1901 à u 1927. allughjò u parlamentu statali.

À u tempu, u bastimentu accuminciava a necessità di ristrutturazione. In u 1953, incruciate una di l'abitazioni, chì abitava l'Aquarium Melbourne. Dopu à l'anni 1950, i piani anu statu discututi di demolisce u custruiu è erettu uffizii in u so locu. In ogni casu, dopu chì u Ballariu era dismantled in 1979, un'arguminadenza di protesti hà risultatu in a comunità è l'edificu fù trasferitu à u museu di Melbourne.

In u 1984, Melbourne fù visitatu da a Queen Elizabeth II, hà ancu attribuitu u centru di mostra cù u titulu "Reale". Dopu stu mumentu, in un edifiziu chì hà ricivutu l'attinzioni di a Regina, una ricustituzione di grande grandeur, cumprendi una locu internu.

In u 1996, u primu Statu Jeff Kenneth suggeriu di custruisce un novu edifiziu di museu vicinu à a custruzzione. Sta decisione causò una reazione torna da u publicu, u Melbourne City Hall è u Partitu Laborista. In u cursu di a lotta per conservà u centru di mostra in a so furmazione originale, l'idea di nominà l'edificiu per u titulu di a Patria World Heritage UNESCO. Uni pochi anni dopu, in u 2004, u Centru di Exposizione Reale si fôru u primu bastimentu in l'Australia per uttene premiatu questu altru statu.

Oghje

U Centru di Exposizione Reale hè unicu per Melbourne, a siconda cità più grande di u mondu è u centru culturale rilivutu di l'Australia muderna. U bastimentu cumporta u Gran Palazzo, un spaziu di più di 12 000 m² è assai chjusi. U prototipu di u bastimentu è in particulare a cupola hè a famosa cattedrale florentine, perchè durante u passaghju per u complexu di u giardinu di u centru, ci hè un sensu persistente di stà in un locu in u centru di l'Auropa.

U centru hè sempri utilizzatu per esibiti, per esempiu, l'Esplora di Fiurariu Cumunali annuali, diversi suvii suciale è cuncerti di roccia, è ancu per esse realizazione per l'università punenti di a cità. U museu di Melbourne accetta viaghji privati ​​di l'edifiziu.

Cumu ghjunghje?

U Centru di Exposicion République si trova in u centru di a cità, in u Centru di cummerciale cintrali, in u Carlton Gardens Park .