Perfume cù aroma vaniglia

Per un bellu pezzu, i baccelli di sta pianta aranura era difficiuli d'estrattà è trattà, finu à u sviluppu di mètudi innovatori à a prucessu baccelli, a vaniglia era unu di i fragrances più caru solu à i re; Dunque, hè statu affidatu da a gloria riali è ancu e fiori di a vaniglia hè cunsideratu simbulu di ricchezza.

A prufumata dolce di vaniglia ùn hè chjamatu micca tantu per a so popularità in cucina. L'arriccinu di vainilla allughja è pruvà l'emozioni vivendi positivi chì spieghjanu di sperienza dopu a cunsumazione una piccula quantità di dolce.

Forsi, hè per questu effettu magicu chì i prufumieri attraversu u mondu li piace à utilizà vaniglia in i so cumposti.

Eau de toilette cù sapori di vaniglia

Eccuti sò i fragrances più famusi da i famosi casi di perfume, induve a basa hè una nota di vinaiu:

U perfume cù l'odore di vaniglia hè preferitu da Romano Ricci (Nidu di Nina Ricci, patrone di a cumpagnia di perfume). In u so avete, l'imperi imperi prefindulevanu perfume cun sapori di vaniglia per a so capacità di spusà magicu nantu à a pelle bianca. Killian Henesi hè dinamicu dinò fragnu à i so amori è aghjunghje à parechji Eghjezzjonijiet di Killian.

In a storia di i mitatorii maestri di l'arti di prufinu cù a participazione di a vaniglia. A principiu di u XX sèculu, a dinastia Guerlain introduci l'alti di l'halimar, chì ghjustu a ghjustu u mondu di i fragrances di moda. I critica tipica di u nordu ùn eranu micca chjaru per quellu tempu, è una cumminiva scuraggia prima hà guadagnatu i corazioni di e donne (è l'omi). Una di e caractere di a cumpusizioni "Shalimar" hè una dolce vellina femminile.