Fitness after birth

Di sicuru, dopu à dà a nascita di a maiò parte di e donne, hè assai parenu di vede in u spechju perchè a scanta ghjustu di l'attrazione d'un corpu femminili fendu allora. Per i novi preoccupiesi è responsabbili, da u tempu à u tempu, pudete ancu esquistà, ma noi avemu sempri cunsigliu, perchè più prestu ricu quantu nantu à fitness dopu à partitu.

Quandu hè pussibule?

A prima quistione di e donne faciale à u duttore hè quandu puderete inizià i fitness after childbirth. Quì l'opinioni divergevanu è, in principiu, tutta dipende di tuttu è di a vostra vita prima è durante l'embarazo.

I ginekologi urganizeghjanu da parte di i ghjorni di fitness 6 settimi dopu da u nàscita, dopu a prima esame, quandu u duttore hà da esse sicurità chì tuttu hè in modu.

Ma se una donna hè china di forza è hà ancu minuti gratuiti nantu à u fisicu - pò pudè cumincià cumu cun vigore belli è stretch marks. Purtate cù un stroller hè ancu cunputatu com'è fitness.

Si in u gravidenza vi entrenatu à l'ultimu - pudete pocu sùbitu cumincià immediatamenti cù l'anziani carichi. Ma s'ellu avete abbandunatu in tuttu u sport durante i primi 9 mesi, a furmazione deve esse turnata assai.

L'unicu tabù hè natatu. In i primi simane cù l'acqua, pudete fà una infizzione.

Eserciti

Avemu da piglià cun pressu bassa - a zona più problematica dopu à partitu.

  1. Avemu bisognu di un agentu ponderante, per esempiu, una buttiglia d'acqua è un bandage per vendarà una buttiglia. E cernate sò dovutu criss-cross, è attaccà l'buttigliu solu nantu à i turchie. Pigliemu a bassa vultata à u pavone, aghjustemu u stomacu in u spinu, per quessa, circate u stomacu, se vulete pressu à u spine. E mani sottu à i buttigli. Sugnu e nostri pierri à u nivellu di 90 ⁰ è ùn lasciate micca bassa pè u pianu. A l'alzazione piglià un respiro, a calà - l'exhalazione, u stomacu sò stati ritruvati, altri ùn es devenu micca travagliatu da a pressione, ma da inertzia.
  2. Lasciate e gammi cresciute in un angulu right, rintraghji à u capu, stragglienu di a pelvis da u pianu.
  3. Arrimbaturu, senza avè avvicinatu i nostri peri finu à u pianu.
  4. Conghjugammi i primi dui esercizii: aghjustemu i nostri pierri è i ghjorni detti dopu à a testa, ùn l'avvinimà micca à a fine è di novu - arme è di u capu.