Sò di soda per a perdita di pisu - contraindicazione

In a lotta per una bella figura, quarchi voti avete aduprà micca un modu tradiziunali. Per esempiu, u soda. Dopu l'occasione suvietica, averebbe è mamma hà pruvatu à rimpressate u grassu indispensevule è ghjunghjenu i platti cù soda. Hanu fattu. Ma à u rispettu à u corpu, u schema di "purificazione" di e lattine extra, per suprattuttu, hè pocu diffirenti.

Sò boni di suttastri perciutu à a salute?

No, ùn hè micca. Soda quant'è una chimica hà una bona pruvenzione - impedisce l'assimulazione di grassu. U principiu di stu metudu di pèrdite u pesu hè questu quì: dopu chì u corpu hè rasparirovaniya, sottu a influenza di u calore, "aperti" i pori, ci hè un prucessu di sudatu intese, rispettuamente, u corpu di principiu di disperse da e toxine. In u risultatu di questa prucedura, u corpu hè "liberatu" di l'excenti kilogrammi è u vulume di più.

Per scopra si i sali di sali causanu dannu, fighjulà i propietati "di a famiglia" di a soda. Questa sustanzita hè un desintoxicante excelbile, per quessa, normalizeghja u prucessu metabolicu in u corpu è "cleans" per i diversi tipi d'avvilinamentu. Per quessa, u danu di soda ùn pò micca purtà, à u cuntrariu, aiuta u corpu è "instruisce" in u veru modu.

I banni di sora per a perdita di pisu anu contraindicazioni. Per esempiu, dopu chì a so riceve ùn hè micca cunsigliatu per duie ore per manghjate è di sportu. Inoltre, i persone chì anu malatie di u sistema cardiovascular, infezioni respiratorii aguti, allergii, esse dichjarimenti esse pruibiti.

Regoli per piglià bagni di soda per perdita di pisu

Se contra-indications of soda baths ùn anu micca cuncernabile, recicla l'acqua in u bagnu, cù una tempurita di almenu 37 gradi. Dopu, dissolve 200 gr. soda in un pozzu acqua è aghjunghje a suluzione resultante à u bagnu. Ricurdate, in questu casu, in u bagnu duvete a pusà per esse, preferibile nantu à a cintura (perchè i cumerciu di grassu di grassu accumminate nantu à i cadaveri, a cintura). Dopu chì l'acqua principia per fate lentamente, aghjunghje l'acqua calda. A regula hè questu: quandu a temperatura più elevata, u più veloce a purificazione. Ma ùn avete u mastru. A durazione di u prucedimentu hè 25 minuti, micca più. Pudete rinfurzà l'efficacezza, se prima di piglià bagni per piglià un passaghju in l'aire frescu. Dopu a cumplizzione di i prucessi di acqua, ùn lasciaraghju micca. Vestitu è ​​fate in una manta bè. Mentre in un locu tranquillu per almenu una ora. U corsu consiste di 10 bagni. Ma pudete ripite micca quellu chì prima in dui mesi.