Fasting on Ohanyan

Marva Ohanyan hè un fisicu-terapista, l'autore di parechji libbra è u creatore di u metudu di trattamentu naturali in basa di fami. L'essenza di sdegnu nantu à i Ohanyans hè un rifiutu di l'alimentu per 7 o 15 ghjorni, cù decucchi d'arbi è zucchii frischi. Sicondu l'autore di a tecnica, una purificazione hè curativa per ognunu, senza circà a presenza di certe malatie cronica. Però, u metudu di sdegnu secondu a Marve Ohanyan cun una cuscenza chjina pò esse chjamata stremu.

Principi

Fasting hè stata da settimani in a sera cù un laxativu . Sì ùn avete micca gastritis o ultracoli - pigliate 50 g di sulfate di magnesiu dissolutu in ¾ cup d'acqua calda. In a presenza di gastritis / ulcer - vìvi un vetru di decocuure di fassi di grassu. Tuttu chistu hè struitu cù una decucción spiciale di erbe per inveiatamente per l'Ohanian cun u melone è u limonu.

Erbi per una scumparisci:

Tutte e so erbe adopru un vetru è cunfondenu in una puchina. Pigliate 2 cullizzioni. cugliera, pour 1 litre d'acqua fogera è insistu à 30 minuti. Allora pudetebbite beie.

Da 7 à 9 ore avete bisognu à beie 5 - 6 vetru. In questu casu, dopu à piglià u laxattivu, bisogna à manghjà da u to lado drittu, senza un pillow, aduce un calefabule in u liver. À 9 ochranu in u lettu.

In a mattina da 7 à 9, fate un enema - in 2 litri di acqua calda, dissolve 1 spoon. u salinu è 1 sperma. soda. Fate l'enema in a pusizione di colpi di colpi, 2 - 3 volte. Questa procezione si deve esse fattu ogni notte.

Bonu, è, sicuru, u puntu principal in a famiglia médica di l'Ohanyans hè nunda di manghjà da 7 à 14 ghjorni. Ogni ura quandu duverebbe vìviri un vetru di caldu, perchè un ghjornu rivenutu per 12 vetri. Dopu à una ora, avemu un cù u zuccheru frescu - da frutti di citrus, frutti, etc. sicondu a stagione.

Duranti u viunamentu, avete sentenu a nausea, u muccuni purulentà lasciarà a nasofaraniè - rinsegna u corpu. Nausea ùn deve esse impeditu.

Exit

A fughje da a famiglia di i mezi Ohanian, ùn ci hè praticamenti nimu in più per 2 mesi. I primi quattru ghjorni dopu à fine di u viaghju, pudete manghjà leghje è frutti. I prossimi 4 ghjorni - pudete aghjunghje insalate da leghje frescu è frutti senza l'aghjuntu di l'olii è di u salinu. Dopu à 10 ghjorni pudete puru brindre di zucchero o frutti di limonu.

Dopu à 20 ghjorni - aghjurnate ogni ghjornu à a dieta per 1 ghjuvellu crudu.

Dopu à 2 mesi intene cumandate a manghjonu à l'acqua è sopas solu di verdura.

À u stessu tempu, Marva Ohanyan recommands in generale per dà i prudutti d'animali, pani di levitu è ​​caldi. E trè mesi dopu à a fine di u feritu annantu, principià u prucessu di purificazione novu da u principiu.