Comu frasca i renti?

I prupietarii sò abituati a tali prucessu cum'è di rasparà i denti "u megliu amicu di un omu". I prupietarii di i misgi, per a maiò parte, ùn assicùtanu chì u ghjattu ùn deveru micca a cura di i denti, micca solu di a persona.

I misgi i rasparà i denti?

Sì. Ma micca tutti, è micca cusì cum'è una persona.

In cundine naturali, i misgi salvatichi sò spessu aduprate di i denti quand'elli sguassate i rossi di carne da l'osse o tagliate tagliate di carne cù vini. L'animali di casa, chì vivianu nantu à u duminiu seccu, ricevenu un tipu di pasta di gum è di i denti chì facenu da a petra duranti u manghjà. Quelli chì sò alimentati da manghjusciu, cume races umbrellas, chì anu mancatu di resistenza à u mongrel à certe malatie, spessu sottu spessu tartare.

Comu frasca i renti?

Li denti di limpezza in i misgi ùn hè micca assai diffirenti da a limping teeth di una persona. Usà un scolpite cù e denticulate. Certi maestri prefè l'usu di i dummetti di i "dati umani" è di i denti di u zitellu per a pulita dentale. Questu hè un grande sbagliu: a superficia cun pezzi à i raspagghi di una persona hè assai più grande di u chjucu, u risultatu, i cerzi chì ùn sò micca solu i zitelli di i denti, ma injure i capeddi di l'animali.

Caddini di raspensi per i misgi sò assai più chjude è e tinghji sò di una qualità distinta di qualità chì i pincini destinate per lavà i denti di u populu. Ci sò scorta di raspagghi di i misgi cù di u dettu: da una parte, sò più cumbugliu per fraschetti di i denti di l'animali, in l'altru - u cat pudianu fricà u dettu se ùn avete micca accustatu à a prucedura.

I dentalli per i misgi sò assai diffirenti in a cumpusizioni di i pratiche di i dentichi per l'umani. Inoltre, sò oliu spessu di pisci, carni o aviculture, è l'animali hè assai più dispunìbule di pudellà i denti cun u piacè.

Rasparà i vostri denti si deve fà fà rapidamente. U cepillo tilte in un angolo di 45 gradi à a superficia di i denti. Ùn fraccionate micca in i capeddi, hè un locu assai sensible, hè faciule fà infruisce.

Hè bisognu à un cat per frascarlu i denti si l'animali si resistenu forte?

A prucedura per lavurà i denti hè spavintosu à l'animali, chì ùn hè statu insegnatu à una saziariu di a cavità orali di a zitiddina. Per quessa, u ghjattu pò scratch, splende è fate tuttu ciò chì ponu esse risparmià i raspià i denti, ma questu ùn vole micca chì avete bisognu di fà scapigliari i zitelli di a to casa. Serà moltu più faciule per fraschetti di i vostri denti si avete l'animali à sta prucedura gradualmentu:

  1. Per cumincià, u ghjattu è postu nantu à i so ghjinochje cun elli à a so rinviata (perchè s'ellu ùn hè micca usatu per ùn vede una persona à scorcia di i denti) è "alimentatu" a dentru di a pasta di toothpete: appicceru una petita gota di u paste nantu à u so dettu, è permettenu chì u sfilatu. Un oliu dilettante ùn abbandunarà micca l'animali indiferente, è u ghjattu definitamente pruvà "delicatessita". Parechji ghjorni solu per "alimentà" u pasta di gatti.
  2. U stadiu seguitu: l'animali hè abituatu di tuccallu in a testa durante a "alimenta" di u paste. Sì u gatti si raleghjanu tranquillamenti nantu à questu, puderete prucede à a tappa next.
  3. "Alimentà" u gatti di gatti cù un cep dentale. Let the cat lame u pudessi di u dintra. Famiglia di prumezione cunchjenu di famiglia ùn devi micca chì l'animali si scantanu di un ogettu pocu.

Dopu chì u ghjattu hà cunnisciutu è cun una pasta di denti, è cun un sbagliu, hè pussibile di principià a preachede di un denti. Sì l'animali anu micca accettatu l'opzione di purificazione, hè megliu cumprà una pasta di purificazione cù u fugliale chì purificate i denti è impediscenu a furmazione di tartare in u cat.