Cumu scrive un pisci?

I amuri di scrive, spettamente si sò aiutatu da l'adulti. Puderanu trà i relitti ghjovani artisti anu pupi, animali, ghjoculi. Hè assai preferanu repicà a vita marina, in particulari un pezzu d'oru di un fabuloso conte de fata. À u stessu tempu, no tutti i zitelli anu u so cumpagnu è e cumpitenzi per scrive un patrone di mare. I paisani ponu amparà a foglie cumu di scurciate parechji pesci, perchè per piace u zitellu è falla crià in a so forza. E, sicuramente, prima di a lezioni di disegnu improvisu, l'adulti debite preparà.

Cumu scrive un pisci in i stages: per i zitelli

Un bonu pezzu pò esse ancu per i zitelli pregeppi più ghjovani: disimpressu à a forza è à un annu di trè anni. Hè impurtante per spiegà chjucu, è dopu una nova "obra maistra" vi pareva in a vostra coleta di l'articuli di u to figliolu benamatu.

  1. Prima, circate un ovalu è un triangulu adiacenti - u corpu è a cuda di u futuru pezzu
  2. Allora aghjunghjeghji trianguli di tanti dimenisuni di l'altitudine è di quì sottu - quessi sò l'alti di a criatura marina.
  3. Pudemu in l'ovale un cittbrughju è un arcu, avemu un ochju è un contellu di branche.
  4. Avà hè necessariu di sculaccià i labbra di u pesciu è arrippiate a transizione da u troncu à a cuda.
  5. Succisce i dati: strisce nantu à i fille è a cuda, archi nantu à u troncu per fugliale i scàglie.
  6. Hè fermu solu di decorar u pesciu cù i labillizati o di e pintures.

Comu pudete vede, u pezzu hè assai simplice.

Cumu scrive un pezzu bellu?

Puderà esse u pezzu esotico se puderà è migliu di 4-5 anni, chì hà digià qualchì abilità di disignu.

  1. Diffiri un cìrculu, per mezu di quella scrive una linea horizontale.
  2. Utilizà u cuntour di u circhiu, scrivi a forma di u corpu di u pesciu in tale manera chì a linea horizonte hè a bocca è a cuda.
  3. E selezziunate u capu di u pesciu è a finezza, dissi una finita di dui archi nantu à a so back.
  4. Aggiunna un ochju grande vicinu à a bocca di u pesciu, ma micca di u pezzu cumplessu. À i fille è a cuda ti dugnu chiovi.
  5. Suggerientemente, sguassate i scritti chì scumpressu in u primu disegnu.
  6. Hè u tempu di pittura un pesciu, senza scurdà di fà raiasi culurati nantu à u torsu.

Agree, u pezu hè simplice, ma bella! Se vi vede cumu scelta un pesce à u schelu à u passu, u zitellu hà da piacè, perchè ellu pudia riesce un maravilloso disignu cù i so mani sottu à a vostra direzzione sensibilita!

Cumu scrive un grassu d'oru?

U carattere favorevule di fata di i zitelli - un pezzu d'oru - ùn hè micca cusì faciule per rintra, ma hè assai reali.

  1. Prima hè bisognu à scrive un oval, a quale pruduce l'aleta superiore, a bocca di u pesciu è e linii di a cuda futura è i bassine.
  2. Semu rapprisentanu a bocca è l'ochju di u pesciu, circundà a meza l'ovale.
  3. Eppo cun là ondulati chjappà a cuda, è ancu a fine di u fondu.
  4. U listessu hè fattu cù a fine nantu à u ritornu di u pesciu. À a diritta di l'ochju, denota a linea di i brani in a forma di un trio.
  5. Agghiunce e scala in u mezzu di l'ovalu, sdegnu a doppia finale più bassa.

Hè fermu solu per decorà u nostru pisu d'oru cù pinseti di feltrette o colore lamponi. Se vulete, pudete a decora cù una corona.

Cumu scrive un acuariu cù u pesciu?

Quandu u zitellu hà maestru a capacità di vede un pesce di e sfarenti spezii, suggestionu chì "settle" in l'acqui. Saptà cù un fiocà di onda: u zitellu - un grande raspberry, è voi - un pocu.

Avà utilizatu un pezzu di cartuni, pressu pressu u so filu, stendi a pintura verde cù linii ondulati verticali - algae sò prudutti. Chì u zitellu sdegnu e pesci di parechji dimenisuni è i culori è i steddi i dete cù l'ovali di culori marroni è gialli - u fondu di l'aquarium. L'acqui pò esse pinnu nantu à u muru à decorate a stanza.