La Leon


Unu di i più pintoreschi esquaghji di a capitale di Honduras hè u Parcu di La-León, un locu predilettu predilettu per i residenti di a cità. Hè situatu à u centru stòricu di Tegucigalpa , pocu distanti da i so attraversu principali. Da quì vi pudete apre l'immensidad di vista di a cità è l'area circundante.

Storia di u park

U scontru di u park in questu locu hè guadatu di novu in u 1840, quandu u municipu assignò una terra à famiglie ricca per a custruzzione di casi. Quì sò stati edificati grandi residenzi designati da l'architettu Gustav Voltaire, un emigratu in lussu.

I travaglisi nantu à a creazione di u parcu avianu cuminciatu solu in u 1910, sottu u presidente Lopez Gutiérrez è sottu i so patroni. U travagliu hè statu guvernatu da l'architettu Augusto Bressani. U primu a cosa era un muru, cuncepimentu per prutezzione di u sughjettu di lavà fora durante a staghje in chiuvuli. À u muru hà stallatu una strada nantu à quale per l'illuminazione è a decorazione sò stati lampi, decorati cù elementi falsificati. Anu sopravvive ancu à u ghjornu oghje.

Parco in nostri ghjorni

U park hè impannatu in u stilu francese. L'azzioni originali di falsificà è i vasu di l'antica fan sorprendentemente eleganti. L'attrazione principali di u parcu hè u Monumenti di Manuel Bonilla, installatu in u so centru, chì hà serve com'è presidente d'Honduras da 1904 à u 1907 è di 1912 à u 1913.

L'exuberante vegetazione di La Leone, cammelli sillati è sali cunfurgenti atraientu i turisti, stanchi di visità l'attraversu di Tegucigalpa , è l'abitanti di u citadinu. I giovani ci anu amatu ancu questu parku - pudete furnisce patineti o pate di patinetti per i so avenni, ci hè ancu una catedra di basca.

Cumu fà à u parcu di La Leone?

Pudete andà à u parcu (o un drive) o à u Boulevard Comunità Econòmica Europea, da Puente Estocolmo, o da Boulevard Kuwait, Blvrd José Cecilio del Valle, da Puente la Isla è Adolfo Zúñiga, o da Avenida Juan Manuel Galvez e Av República de Chile. Se si va à andà à u parcu ùn a pede, ma in caru, hè megliu di sceglie a prima opzione, perchè nantu à e strade in u sicondu è terzu prudutti ci sò cunfitturi traficati reguli.