Bassa Emancipation


"Bassa Emancipation", o a Statua di l'Emancipatori di Bussa, hè unu di quelli munumenti chì meritanu induve induve induve. Annualmente milioni di turisti venenu à stu munimentu per vede l'ochji di l'héroe naziunali di Barbados . Sta statua hè a creazione di e mani di u sculttu Karl Brudhagen. Hè statu creatu in 1985, 169 anni dopu à u insurgu slavisu in Barbados .

Chì ci hè interessante nantu à a statua?

"Bassa Emancipation" hè un simbulu di "breaking the chains" - a fine di u periodu di l'esclavità è a liberazione di l'abbitanti di l'isula da l'oppressione. In u 1816, una rivolta di i servitori facia in Barbados, guidata da Bussa, chì ispiravanu u populu oppressu. Era u so, strapiggiando i catene nantu à ellu stessu, u scultore hà ritagliatu. A storia di a vita di Bass hè chì era natu un omu liberu in l'Africa Occidentale, ma era statu fattu prigiuneru è era traspurtatu à Barbadès com'è slave. In onore di u so capu, dopu ricunnisciutu com'è eroi naziunale, i Barbadiani chjamanu u munificatu à u nome di Bassa. In u piédestulu sò scritte e linii chanted da l'abbitanti di Barbados, chì in u 1838, dopu l'abulizioni di discipulu, ricivutu a libertà è guadagnatu una felicità grande. Allora circa 70 mila ghjente ghjunghjenu à i carru per celebrà a liberazione da i ligami di l'esclavità. È oghje in Barbados u 1u d'Agostu hè un Natale - u ghjornu di Emancipazioni.

Cume accade à l'Aste di Bussa Emancipation?

L'Esèrcitu di Emancipation Bussa hè lucalizata quarchi livante di u ligame di Bridgetown , in u centru di u ring JTK. Ramsey, in a intersezzione di l'ABC è di l'Autopista 5. Hè a più piacevule per piglià un taxi per arrivare finu à u munumentu, sopramente chì questu locu hè assai cumerciu cù i abitanti è i visitatori di a cità.