Salad with Adyghe cheese

U furmagliu Adyghe hè un pruduttu cù una robba purcina, reminiscente di fetu o brynza. U so gustu hè simile à u gustu di u latte friddu cù un gustu aghju apreciable. Duvere à u so cuntenutu bassa caluria è cuntenutu di u salinu, hè cunsigliu per quelli chì pèrdite di l'articulu di ipertense, quelli chì sò contraindicati cù alimenti fatali è salati, in particulari i pastizzi.

Eppuru, chì cagiunà da Adyghe cheese, dumande. Hè assai bè in a cucina: i casserole, insalati, zuppi è boccati sò stati cotti, è i fette fritte di furmagliu Adyghe sò un veru gustu. Hè cunsigliatu cumminatu no solamente cù legumi è greens, ma ancu cù frutti, pasta.

Salad with fried Adyghe cheese

Ingredients:

Preparazione

Adigge u furmagliu tagliatu in tagliati 1 cm è si sfuci in a farina. Allora aghjunghjene nantu à una padedda fritta cù dui st. spese di oliu è frittura. Prugne frutte in 1 tbsp. una cullette d'oliu, pumati è cucumari cut in un grande, cuttutu nantu à a carta. L'arbureti di l'insalata sò lavati in acqua corrente, ripiglià è stalli in un insalata, in cima - vegetables, cheese and nuts. Purtemu l'insalata cù l'adyghe cheese dressing, chì pò esse preparatu da l'oliu d'oliva, l'acitu balsamicu, l'agliu, u salinu è a pepite.

L'insalata griglia incù u furmagliu Adyghe

Assicurativu, ogni ghjornu hè familiar à l'insalata griglia, chì includenu feta. Ma puderete pudite reemplazarà è fà una insalata cù u furmagliu Adyghe, a ricetta di quale ti dugnu.

Ingredients:

Preparazione

Tomate è cucumari cut in cubcelli, ugnunu in grandezza à i nostri alivi. À u pumparu, cacciammu u zucarinu è i pezzi è tagliate in tazza o capelli. A cipolle si sò puliti è tagliati à mezu anu. Scambià i vegetali in un insalata è fate una salsa di oliu d'oliva, u zucchero di limonu è e spice. Tutte l'ingredienti sò misificati bè è sopra l'oliu è u furmagliu, cut in cubcuni. Sè siddu vulete, puderete diprezzà l'insalata cun adjoe cheese greens.

Tanti di l'insalati antichi ponu esse servuti nantu à un platu di partazzu à u rossu cù a carne picca o manghja com'è un pane separatu, supplementate cun un pezzu di pane centole stati in u fornu .