Sugar factory in Morgan-Lewis


Arcuni di i sighjini di Barbados sò cusì unicu chì ùn avete micca vedutu in qualchì altru cantu di u mondu. Un bon esempiu di questa hè a fugliale di zuccheru in Morgan-Lewis, chì hè l'ultimu moltu di vaghjolu di isula cù quatre alti per a pruduzzioni di zuccherera.

Chì hè famosu per stu mulinu di vientu originale?

Stu mulinu era custruttu à a mità di u seculu XVIII è hè un monumentu architettonicu stabile, mentri queste immubiliantemente funziona a so funzione principalu di u trasfurmazioni di canna di zuccherinu in granulate sugar. In u 1962, a pianta hè statu suspesu è diventatu in un museu di canna di zucchero, è in u 1999 hà iniziatu u so travagliu novu. U mulinu di zuccheru si trova in u distrittu di Morgan-Lewis, in a parti orientali di l'isula à una distanza di 1 km da a spiaggia.

In u tempu di vendita: da dicembri à aprili - i turisti anu vistu a fàbrica tutti i domenichi, è guardate dinò in u mulinu per inspeccionà l'antichi esempi è l'equipaghji assuciati cù u prucessu di produzzione chì si tenenu duratu durante a custruzzione di u mulinu di venti è a so fotografia di quellu tempu. Durante a visita, i visitanti sò permessi di scopre à u top floor. Inoltre, vi sarà uffiziu da pruvà l'arricatu di zuccheru frescu diliziosu.

Ancu se u vostru viaghju hè devenu in un tempu in quandu a pianta stà, pudete insettighjate a casa di piantazioni vicinu, custruita senza cimentu. A so funzione hè una mistura di polvere di corale è biancu. U mulinu hè apertu da 9h00 a 17h00. U bigliettu hè moltu bellu, è ti costu solu di $ 10, u bigliettu di i zitelli hè $ 5.

Cumu avvicinassi à u mulinu?

Prima di vultà à l'isula, cuntattate a Fundazione Naziunale Barbados per definisce u tempu esatta in quale a scola inpumpera. U megliu modu per arrivà à a pianta hè à pagà un caru è vai nantu à una gira per a costa est: hè improbabile di passà sta nota storica.