U museu di Barbados


Una di l' attraziati più chjappi di Barbados hè u museu di u stessu nome. A so visità serà pertinente per quelli chì sò attrautu micca solu da a spiaggia , ma ancu di u restu culturale. Cusì, cunnisciemu quale u museu di Barbados ponu esse turisti.

Chì ghjè interessante nantu à u museu di Barbados?

Stu museu culuritu ùn si trova in nudda parte, ma in u bastimentu di l'antica prigione di Santa Anna, chì ùn puderà micca abbandunà una traccia in a storia di u museu: a grande attenzione è pagata à a storia militare di l'isula di Barbados .

U museu di Barbados accupa i principali valuri storichi è culturali di l'isula. In total ci sò più di 300 mila artifacti. U museu presenta a storia di Bridgetown da u primu di i so abitanti - i Indiani Americhi. Ci sò parechji manifestazioni sò cunsacratu à u sviluppu di l'isula da i europei, u piriudu di l'esclavità è l'era di u muvimentu di liberazione. Ci sò cullezzione nantu à storia, geologie, arti decorativu è articu. Inoltre, u museu possa exhibe unichi di fauna è flora marina (questu hè u denominu u Museu Maritimu).

A cullizzioni d'arte di u museu ùn hè micca menu culuritu. Eccu opere di maestri lucali, ancu in Europa, Afriani, Indiani sò presentati. Ci hè un esposizione di l'arti mudernu, è dinò in l'immubiliarii in u so travagliu di a natura. In u bastimentu di u museu ci hè un salottu specialu destinatu à i visitori più ghjugbi. U so expositu ci conta a storia di l'isula in a forma più simplice è chjara. In più di a cumuna usata di exhibiti di temi diversi, u museu hè ancu un centru di ricerca di a Societat Storica di Barbados. Ci hè ancu una libreria scientifica, chì ripruduce materiali rari in a storia di l'Antichi Indi, da u seculu XVII (più di 17 mila volumi).

In u bastimentu di u museu di Barbados hè una buttrega di souveniri induve tutti pò cumprà una cosa in memoria di un viaghju à l'isula. In u rigistru di ghjuvelli insolite, gravure, diversi articuli di i residenti lucali, è ancu di i mape isulanu è i libri in a storia di l'uccidentale uccidentale. Una tenda di souvenirsi hè aperta ogni ghjornu da 9 ore à 5 ore.

Per u turista nantu à una nota

In solitu i turisti volanu à Barbados, volte da i Stati Uniti o paesi europei. Ci hè un aeroportu internaziunali chjamatu Grantley Adams , chì accetta i diretti diretti da questi paesi.

U museu di Barbados hè situatu un chilometru à u sudu di u centru di a capitale di Barbadès - Bridgetown, à a corner of 7th Highway and Bay Street. Prima di visità l'istituzione, assicuratevi di spicificà u schedariu di u so travagliu, perchè spessu facianu i so vostri arrangii à l'attività realizata. Sè vo ùn viaghjerà micca solu u museu di Barbados, ma ancu altri attrazioni culturali di l'isula (u Ghjaddu d'Andronicu , a sinagoga local , l'Abbey di San Nicola , u museu di u paese di Tirol-Kot , etc.), hè sensu cumprà un passaportu turisticu speciale. Hà da darà l'uppurtunità di visità 16 musei è monumenti più impurtanti di l'isula à u 50% di sconti. Inoltre, u patrone di tali passaportu pò esse accumpagnatu senza custu di 2 zitelli sottu à 12 anni.