Pruning di frutti

A pruning curretta permette di furmà u crescente di rami d'arvuli, a so corona, permette di crescita a pruduzzione. A timing di podarate fruttu d'arbureti ancu influenza significativamente a vendita è u sviluppu di u giardinu. Cunsiderate e regule fundamentale di a pruning curretta di i frutti è varietà di e so varianti.

Podere di frutti in primavera

Ci hè parechje metudi di pruduzzioni di podi di primavera. Tutti sò basati nantu à un principiu: cù un corpu forte di corruzioni, tutti i corpi chì si trovani sottu à u cutu accumincianu a svegliammi è cusì rinfurzanu rienlei laterali.

Ci hè ancu una seconda varianti di podarate di frutti in a primavera. U cut in l'annu hè basatu annantu à un principiu diversu. U fattu hè chì a maiò parte di e branche anu un roullier annuler à a basa (una afflussione), longu è, sughjendi. U cuteddu chì hè fattu nantu à l'influssione sempre supremu fermu è ùn ne perde un problema. Stu metudu aiuta à evità u crescere di u coru di l'arburu. Pigliu a cunversione a tecnica di u fruttu di u fruttu per stu modu. Cù l'aiutu di un pruner agudo avemu chjude u rinone: partemu da a punta di u riinscu à l'assi di a ramata in un angolo di 45 gradi. In l'estiu, hè necessariu di vaccinate i cunsiglii di rimessi.

Inaugurale di fruttevuli in u mumentu implica l'absenza di cànmpu. Tutte e sezzioni, chì anu un diametru di più di 1 cm, anu trattatu cù un antisetticu speziale. Giardinu Var o pittura in stu casu ùn hè megliu micca di utilizà. A poda accumincia in l'aprili à u marzu, prima chì i pomi principianu per sviluppà. Questu favurizeghja u fruttu attivu è fruttu bonu fruttu di l'arbre. Se ci sò rami grandi assai, anu da esse agagliatu per evitari di carcereghji frutti.

Prununza di frutti in l'invernu

I prudutti di fruttu in l'inguernu hè un prucessu più complexu è minuciosu. Ma invece chì a pianta in un regnu di reste, a poda causanu u minimu danni è hè u più favorevule.

Cumincià u travagliu deve esse da l'arbureti più fruttu. Ci sò bè ​​di frutti sturnu prima di chemannii. L'arburi più resistenti à a sicura è l'arbureti di manzano, ci anu da esse cuminciatu, è seguitu da trimming pereddi è prugnoli. À u travagliu hè necessariu di utilizà solu l'arnesi pura, bè schizzendu, permettenu micca spuntarià i ferries di i feriti. U locu chjappu hè trattatu cù u pittura di u giardinu.

Spessu, a preparazione di a terra pò ghjucà un rolu impurtante in podarete frutti d'arbuli in invierno. Un pruduttu regulu di irrigazioni è a fertilizazione competente dopu a cugliera sò impurtanti. S'ellu ci hè moltu di nitrogenu in a terra, u cresce u processu di transizione pianta in un statu di reste. Allora u crescenu di u cambiu per u prucessu curativi si torna difficili.

Pruning of autumn trees of fruit

In u vaghjimu, a pruning hè tutta solu in e regioni miridiunali, induve ùn ci hè micca troppu longu è friddu. U piriu adattatu per questu hè settembre à uttrovi. Ci hè parechji tipi di trimming.

Decimazione aiuta à migliurà u fornimentu d'aiutu di e piante. L'arburi ghjovani esse tagghiati abbastanza annantu à l'annu finu à chì a corona hè furmata. In u troncu solu uni pochi rami basi sò abbandunati, ancu distribuziati. Per i piante adulti, u pensamentu hè fattu duie volte à l'annu.

U metudu di scurientu aiuta per cuntrullà u crescenu di rami. Infatti stimulatesu u fruttuu u sviluppu di rami laterali. Quandu u trimming, solu a parte suprema di u ramu hè eliminata à u rino, induve a branche fragu in a direzzione desitchata. Hè assai impurtante hè l'acorzamento di piantini di dui anni. U ramu centru deve esse cutatu à una distanza di 25 cm da u ribellu suprani è di tutti i laterali da 35 cm da i riti.