Sposcione d'aluberi in piantini

L'agunga hè un verdura cù un gustu incredibile, un pani dulce. Per questi qualità gustatorii, parechji urtugani decide di crescenu in i so lecho. È ùn hè micca un segredimentu chì a qualità di e pianti hè impurtante per ottene una cultura. E perchì parechji prupietari di u situ è ​​interessate in cum'è cultivà un mudele d' arghjentu bè. Questu hè chì si parlarà.

Stazzia di brunetta di piantini - Stage preparatoriu

Per una ghjinerima megliu, i ghjardi d'albergine necessanu trattamentu speciale. Prima, per cultivà e piante di pumati è di brunzu, i zecche sò primi pusatu in una solu dèbula di permanganate di potasio per una meza ora. Dopu stu tempu, a sumente hè lavata è da seguita sottu nantu à un pappu fogghiu o di panni per uni pochi ghjorni chì i zitelli sò imbuttati è rapidamente apicultatu. Comu opzione - pour e sementi cù una cumparazione di nutrimentu. Hè preparatu da un litru di acqua chì fertilizante, nitrofosfatatu o cinqui di lignu si sò dissolute.

In quantu quandu si pittinate l'allevanti nantu à i pianti di coglie, sò ghjente per via di a fini di ferraghju è di prima di marzu.

Sposcione d'aluberi in piantini

Stagnate l'albergue in un casu cù un sforzu preparatu. U tarrenu pò cumprà in una magazzina specializata o realizatu indipendente. Per fà questu, 3 parte di turf sò misificati cù 1 parte di sabbia è 3 parte di humus. A scatula hè chinu dapoi un terrenu dispostu per dui terri. U soil hè spesu è si n'andarà in tempu per impregnation. Dopu quì, i ranchi sò 5 mm di prufundità sò fatti in a terra, in poi a zuccaru sò colpiati à una distanza di 1 cm. A zucra hè suvita coperta cù una strata di terra di 5 mm, è a casula hè cuparta cun vetru o film. A casella si deve situatu in un locu caldu è cù una temperatura di l'aire di 25-27 gradi.

Piantini d'agrumi in cultu

I primi rimudimi d'algieri aparentanu 1-2 simani dopu a piantà. Quandu succede questu, u casale hè stata mudificata in un locu friddu, ma bien illuminatu (15-17 gradi). Hè pussibule di usà l'illuminazione supplementari, chì impedisce u scrittore di i pianti ghjovani. Dopu à una settimana, i piantini pusonu novu à un incantu.

In u futuru, per e piantini di l'alogerdi, hè necessariu un regnu puntuale è moderatu. Per fà questu, empra l'acqua calda, chì aghjunghje sutta l'arradichera. L'opulune sò pruduciuti chì duie veri foglie partece in a piantina. Uni pochi di prima di u prucedimentu, a pianta hè riabilitata, è poi trasplante in un puchju sipatu cù una bagnu di terra. Se e cundizioni climatichi permettenu (in a strada +10 gradi), i pianti di pomi pò esse indurizatu da piglià un casu à u mumentu di lunchu in u barcuni o in a strada nantu à una tavuletta o a sedia.

U trasplante à a terra aperta hè realizatu quandu a cresia criscinu à 20-25 cm d'altura è acquistà 5-8 foglie.