Pose di l'aguila

A storia di l'emergenza di a Garudasana in a filusufìa indiana hè assai divertenti. U nomu di u garudasana, o pose di l'aguila, vene da "Garuda" - l'aguila, u rè di i pani. Garuda hà scontru cù Vishnu, chì uffrìu cù i so brami. Garuda vulia esse più altu ch'è Vishnu. U diu saggiu Vishnu offrì à fà a so muntagna in risposta.

Beneficii

Dopu finalizatu almenu una volta l'attu di l'aguila, avete averete chì parte di u corpu si sviluppa. Prima di tuttu, questu hè a cinta di spalla. Asana elimina a rigghizza di i spalle, aumenta a circulazione sanguinosa è sensazione di i so membri da i spalle nantu à e dete.

Se realizate una versione cumpliziva di l'attrezzu d'aguila in yoga - incù i brazze persi catturati, diventerà un rimediu curativu per a varicesi, seculi e dolore in i musculi vitturi.

A pose di l'aguila hè spessu cunfusa cù spilli, per via di nomi simili - Garudasana è Hanumanasana. Ma ùn ci hè nunda cumuni cun sti asanas, salvu chì sò pertenenu una pratica spirituale è fisica.

Technique d'esicuzzioni

Ablemò una pusizione còmicu, assicata nantu à i taccasi, i ghjinochjati, rimettuli. U primu regnu di u ioga hè una volta diretta, u secunnu hè una bocca chjara è un nasu apertu. Strapamu li dui vrazzi in avanzi, turnu a palma di a manu manu u diritta sopra à u coddu u coddu ghjustu finu à u coddu uttenutu. Cross arms and try to connect the hands together. Se ùn pudete micca cunnette u palme (chì hè normale è cumuni per i principianti), pudete piglià u to pulloice. Ma hè necessariu di diretta u muvimentu in altizza. Pagau attenti à i spalle: intévale di cunnette i minati omogenemente, è pressu u zucchero. Impussibulemente, ottene u soffiu.

Questa hè a versione urigginaria di l'attitudini d'agave.

Cumu fà dinò una versione dinamica di u prisentaghju di una cusgatura.

Svi senza lacrime l'istruttura di e mani, da i coddi, avemu principiatu à prestu prestu da risicavanu, rigintannu u corpu cù e mani. In questa accion, l'scapula hè bellu bè, - accumincianu a girari e alluntanendu u to pettu. Se tu masterizà cusì, vai più. Da a pusizione previa, stinzanu un pocu più sopra è daveru. Pruvate diluisce e costigliere è stende i musculus intercustali, chì dirighjanu u corpu sempre à u ritornu.

Mantene a postu propriu quant'è sempre chì pudete respiraranu nàscita - u nasu, sintendu l'inalimentu è l'exhalazione nantu à a punta di u nasu. Cù una putenza sparta, vultate i mani à u centru, separate e vostre palme, cambiassi e mani è ripetite da l'altra parte.