Ginnastica vestibulana

Malatii di l'apparettiu vestibulariu - perchjà parechji di noi hè questu hè una idea nucera è trascendentale, chì e malatie vestibulariu ùn sò micca cusì populari in i "persone", ùn sò micca scritti nantu à i revisteri medichi è ùn parlanu micca nantu à u bancu, clichendu in i zitelli davanti à e case. Inoltre, a maiò parte di e malatie senza innanzu è micca diagnosticatu, perchè u signali principali hè mareosu, i pirsuni si ponu riferiti pressu di presse, problemi di cori, etc. Ma hè stata cun mareosità chì a gimnastica vestibulana aiutaria.

Induvvi sarà stunati?

U viulente sarani spessu si giranu a testa, cun incunenti. A sensazione stessu hè carattarizata da una cundizione prima di faint, un sentimentu di nausea. Pudete descrigarse senza bellu di u vertu di l'espressione "a terra si passa sottu à i pedi". Perchè u veru averebbe succorsu à e cornering? Precisamente picchi parranu di a prisenza d' osteocondrose cervicali o tororica, in chì l'arteria vertebrali hè trasmessa è chjinata. Duranti u turnu, a culminazione hè aggravata è a cambia di pressione, avete, in turne, sìate chì si perde in u spaziu.

Ginnastica vestibulana

A ginnastica vestibulana (VG) hè un settimane di esercii diretti à reducià i sintomi di trastorni vestibulà, superve u zinnitus, marvellità, per migliurà u equilibriu. I cumaggianti di gimnastica vestibulera sò sempre esercitivi in ​​un passu lento, inhaling through the nose è exhaling through the mouth, ma i labbra vole esse cumplessu.

U numaru di ripitenzii dipende nantu à u statu di u practitioner, generalmente 7 volte volte ogettivi. L'eccezzioni sò push-ups, salta è squadre, ponu esse realizatu prima è 3 volte.

A ginnastica vestibulana per u anzianu hè un modu ideale di prevenzione è ricuperazione. Dopu tuttu, cù questa attività fìsica, i cagiunati di i figlioli anzeddi sò stati eliminati: u dulore in u spalle, mareosità, inghjulazione in i membri è u rughju in u capu è l'uce.

Precautions

Fora qualcosa di l'innumernità esterna di a ginnastica per l'apparatu vestibulale, avete sempre cunsigliate un duttore prima di esse realizatu l'eserciti. Inutile, cun tali cuncintrazzione in u soprannatu, una persona pò veru pèrdite u sensu.

Sì a durata di l'esercitu sentate u dolore, ogni pratiche, u listessu mare, fate per a durazione di a sessione. Pruvate torna dopu un pocu tempu, è se i sintomi rive, piglià un esame medica.

Aghju prupostu di familiarizà cun l'eserzioni chì vi permettenu di sviluppà un equilibru è cusì rinfurzà l'apparatu vestibulariu.