Esercitu per e pregnant women

In parechji maneri, a pratesa di salute è a crescita di nemendeine in u pesu sò cunsequenze di a mancanza di una attività di u mutore, cura eterità di a futura mamma. In ogni casu, u gravidenza ùn hè micca una malatia, ma una donna incinta ùn hè micca una persone pervinatu. In un spessu di l'imbarcu, l'esercitu ùn hè micca qualcosa chì ùn hè micca contraindicata, sò utili per voi è per u zitellu.

Chì duverebbe esse l'esercizii?

Scezioni di l'eserciziu fisicu pè e donne incinta, avete bisognu, prima di tuttu, per fucalizza nantu à a vostra vita sportiva previa. S'ellu era ausente, elettu l'eseriti sò deve esse più sparing, dopu cunsiglieri cù u duttore è u megliu di tutti, s'ellu ùn hè micca esercitivi di casa, ma di i qualità cun un attore.

I rigoli athletic assai pò, cum'è un cumplessu d'esercizii per a donna incinta, cuntinueghjanu à praticà u so sport, solu solu ridiscendu a carica. Atleti prufissiunali, com'è s'ellu ùn era nunda di succorsu, trasfurmà in i so ritmi di u solitu finu à u nascita.

Hè cunsideratu l 'eżerċitu più bellu per a nuvità chì hà in impannatu. In l'acqua, a spine si rilassate, chì cun uccasioni crescente torna cada u più travagliu, in più, in l'acqua ùn pudere micca micca lesciate, stende i ligamenti o dislocate l'articule. È l'ultimu hè assai probabili cù una carrega incorrectamente distribuita.

U fattu chì durante a gravidanza aumenta a produzzione di l'hormone relaxin, chì rilegge i ligamenti è i junzioni, preparendu pè a parturientu. Per quessa, diventate più flexice. Parechji donne, purtatu cù e so qualità novi, decide di finalmente piglià è pusendu nantu à i spini , ma questu ùn deveria micca permessu. Eserciti sportivi per i femini in imbarcate si deve esse realizatu per migliurà a splutazioni sportiu, ma per migliurà benessiri.

Eserciti

Avemu suggeratu chì avete esercitivu di fitness per pregnant women in fitball.

  1. IP - seduta nantu à u ballu, perchè nantu à l'larghezza di a pelvis, si stinche à u rinviatu, da u muvimentu di a pelvis. À u listessu tempu, u mandibule pò esse suttili sottu.
  2. Sente à a destra - à manca.
  3. "Suggeranu" un cìrculu cun un bacinu in unu è l'altra banda.
  4. Trasfurmà u ballu, trasaltenu i tacchi, addiventanu i calcutti. Aghjustate e mani - in aspettu, perchè - exhale.
  5. Mani nantu à a spada di a testa, spreghjanu i vostri còmoli à parte. À l'exhalazione attaccò u corpu di fronte, volta in u spalle, barbuni, in asprazione.
  6. Hands stretch out in front of you and imagine ch'è vo tenete una altra gran bola in fronte di voi. Puderete nantu à l'exhale à u Dirittu, nantu à inalazione ritendinu à u FE, è nantu à l'exhalazione à u left.
  7. Aghjustate u vostru armatu di diritta sopra a testa, è inseme à a manu manca, apughjate un attachete pè a bola. Puderete cullà a to manu ferita è tilt à u dirittu.
  8. Fate nantu à u to dorsu è ponite u to pede nantu à u ballu, e mani sternu nantu à u corpu. Liggiu spregla i vostri pierri è abbrazzava u ballu. Scupriammu u ballu cù a tensione di e cosce.
  9. Rinvià i peri finu à a superficia di u ballu, cunnette e pene, sparghje i ghjinochje, cum'è in a "mariposa". Aghjunghjini in i ghjinochji, trasaltenu u ballu davanti, per fasce, purtate u ballu in u locu.
  10. Pusete i petti nantu à u pavimentu, è pigliate u ballu in i vostri mani sopra u nivellu di pettu. À l'exhalazione, squeeze u ballu cù e to mani.
  11. U pelle traduce per a testa, stende e so ghjammi nantu à noi stessu, piglià i calcutti nantu à noi stessu - stendi a spine.
  12. Andate à a pusizione persunale nantu à i ghjinochje, mette u ballu sottu a palme di mani esternati. Pigliemu a bola per avanzarà, basculendu u corpu. Fixate a pusizioni di stirazione, rinfriscà a pelvis da i tacchi - u spalle, a cima è e mani creanu una linea visuale. Riturnà, è pianu pianu pianu a tò bassa cresce, stende.
  13. Dilute i vostri genghjeva è si puscia entre i vostri zicchini, quantu bassu possibili. Continue per arrampicà è rintulu u bulu.
  14. Static stretching - PI hè u stessu, mette a manu diritta nantu à l'avant-taupi in u pianu, abbanduneghja a manca in una tensione nantu à u ballu. Puderanu u corpu per avanzaru è riparà a tensione. Change your hands.
  15. Fate falà nantu à u muru nantu à u to dorsu, facistendu li pierlie cù u ballu à u muru. E mani à longu u corpu, è e so pane facenu "passi", cum'è si camminanu intornu à u ballu. Caminavanu finu è finu è ghjudicate è infundendu i nostri rinche.
  16. Lasciate e pede nantu à u muru, rilassate è respira per allisione a carica da u ritornu.