Monasteru di Savin


U territoriu occupatu da u Montenegro mudernu hè statu abitata da l'antica. Ùn sò micca surprisu chì finu à quì, l'objeti più interessanti da u puntu di vista storicu sò intactu. Una di tali creazioni incridibuli hè u monasteru ortugugnu Savina.

U più anticu edifiziu in Montenegro

U primu riguamentu di u monasteru Savinovsky rimanda à 1030. Sicondu i cronachi, hè stata fundata da i monaci chì si fughjenu da a cità di Trebinje. U Monasteru di Savin si trova in a zona di Herceg Novi . U nomu di u monasteru hè assuciatu cù u nomu di u primu archivisimu serbariu - Saint Sava.

Iglesi cumpresi in u monasteru di Savina in Herceg Novi

U cumunità munàsticu comprende l'Assunta di l'Assunta, a Chiesa di l'Assunta, a Chiesa di Santa Savva, l'edifici di a cellula, dui cimiteri. Tutte l'edifizii sò inturniati in u verdu di boschi di pinu è sò circondati da antichi esterni.

Baroque sample

A Gran Assunzioni di a Chiesa hè fatta in u stilu baroccu. A so custruzzione principia à u seculu XVII. Per questu, i piedi costri sò purtati da u territoriu di a Croazia attuale. I valori principali di a cattidrali hè l'iconostasi, chì a so alte ghjunghjenu 15 m, un canchju chandelier ghjunghjenu u doru, è un icunettu miraculu di a Mamma di Diu di Savvin.

U più anticu di edificatori

U più anticu edifiziu hè a Chiesa di l'Assicurazione, edificata in u 1030. Hè famosa per i so frescoes chì datanu di u 15u seculu. L'imagine antica sò dedicate à e leggje biblica è a via mundiale di u Salvadore.

A Creazione di St Sava

Ci sò lighjendi in chì si dice chì a chiesa di Savva hè stata custruita da i santi stessi appressu à u 13u seculu, è a mità centu dopu dopu era stata distrutta. In tuttu, in u XV sèculu. u tempiu era ricustruitu. Oghje ghjornu hè vicinu à una stampa d'observazione, chì dà vede u Boka Bay di Kotor è a Chiesa di l'Assunta.

Valuti di u monasteru

Monasteru di Savin in Montenegro mantene assai valori religiosi. Per esempiu, cun ellu, una biblioteca hè stata organizzata, cù esce di 5000 libri. L'esempii più preziosi include l'Evangelu di u 1375, l'alfabbetu Russu di 1820, i libri in manuscritti di u Medievu. Inoltre, l'icona di San Nicolau u Mercatuur (u seculu XVIII), a croce di San Sava (u XIII seculu), utensili di a iglesia da i monasteri di Serbia sò cunsiderate inestimabili.

Cumu ghjunghje?

Da a parte centrale di a cità à i attraziati hè più piacevule per camandà. Andate in strada nantu à a strada Negosheva, chì guverna à a cità vechja. Dopu avè cruciatu cù u stradale Save Kovačevića vai a livente à Braće Gracalić. I signali vi purtate à u monastru. Un passaghju ùn piglià micca più di a meza ora. Se ùn ci hè nimu, pudete usà servizii di taxi.