Giardini supirfici di Barrakka


Valletta hè una di e pochi città fortifiche in Malta chì anu survivatu à questu ghjornu. Hè una cità unica cù assai attrazii: quasi ogni casa hè un monumentu architettonicu è si cogliu assai tempu per studià a cità in dettu. Accogliu a vostra famiglia cù a cità nantu à i Musei di Upper Barracca, da quì pudete divertezza una vista panoramica meravigliosa è micca solu di a Valletta, ma ancu di i porti, forts, bachi è navi arrivanu à u portu.

Infurmazioni ghjugna

Giardini sò situati nantu à i bastioni di San Paolo è Petru. L'iniziatoriu di a so creazione era Master Nicholas Cottoner, cunnisciutu per ligà a cità di Vittoriosa, Senglei è Cospiquua ( Trè ville ) cù dui fila di difetti murtali (a "Linea Cottoner"). A citadella di a furtizza necessita una isula verda, è in u 1663 u ghjornu di Barrakka eranu rotte.

In prima, i jardini di Barracka eranu privati ​​proprii di i cavaleri Italiani è sò chjusu per i visitori da i straneri, cusì tempi i Giardini sò ancu chjamati "U Garden of Italian Knights". I cavalli Italiani piace à passà a notte in belli sedi di i jardini, ammuccià da u sole sante à l'ombra di l'arburi chilivi è infundate l'aranciu di pinu, eucalyptus e oleander, ammirazzanu i lenzi di fiori è e petite fountains. In u 1824 u giardinu fù apertu per usu generale.

I jardini di Barrakka soffrevanu assai di l'attacchi à l'atintali durante a Sicunna Guerra Munniali, ma dopu una salvezza curretta, si ritruvanu novu a torna, camini di fiori, sculture è munumenti, chì, da a strada, sò più grande ca d'abitudini verdi. In u 1903, u Giardinu vinni décoratu cù un gruppu di bronzu di u sculttore talentu maltesiu Antonio Shortino - "Gavroshi", criatu sott'à l'impressione di Victor Victor Hugo "Les Miserables" è personificà e difficiulà chì cascà à Malta in u principiu di u XXu seculu. In u ghjiru à truvà un bìddu bustu di Churchill è un monumentu dedicatu à u guvernatore di l'isula - Sir Thomas Beitland. Un carattirumuffattu di i Giardini Barrakka di l'Altura hè l'artilleria ghjurnalisticu di ghjornu, solu di 11 arcuni, chì sò in primu pianu in a parti sottu di u bastimentu di i Santi Peter è Paul.

I Giardini Barrakka Alta ùn vi sorprendenu cù a so magnitudini - sò assai picculi, ma, anchi si modesti tamene, combina tutti l'avvanzi di un parcu di a cità, un entere architecturale è una magnifica pittura di visualizazione.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Per arrivà à i Barrakka Gardens pudete caminari: da a strada di Zechariah, da turnà da manca, passanu per l'Opera House, dopu chì vinarà a porta. I ghjorni d'altri Barrakka sò aperti ghjornu à 9 pm, l'admission is free.