U museu militari statali


U museu militare statali di Malta hè stata fundata è aperta in u 1975. Hè situatu in Valletta , à dì a furtizza di San Elma è diventa una grande pupularità trà i turisti da diverse scuru di u globu. Oghje u museu sò assuciati in un modu o àutru à parechji manifistazioni militari chì succèanu in a rigioni di u Mediterraniu. A attenzione particulari hè centru in a Siconda Guerra Munniali.

Storia di u museu

U custruitu in u quale u museu hè oghji situatu, hè statu questu un magazzinu di munizioni. Fort St. Elmo hè cusì forte fortificatu chì hà sappiutu per sustene u Great Siege di 1565, quandu Malta era circava di capisce l'armata turca guidata da u Sultan. A furtizza ùn anu culleghje nunda durante a Siconda Guerra Mundiali, quandu i bombardamenti di distruziva cunfurna si sò purtati. In cunnessione cù un gran numaru di significati forti militari, hè decisu di creà un museu.

Esposizione

U museu militari statali di Malta hè cunnisciutu sopratuttu per exhibiti rari, interessanti è di e fotografia storica. Una impressione induve hè produta da ritagliu dedicatu à l'eventi di u 1941-1943, durante ellu chì i fotògrafi caperu a vita maltisa di questi tempi. Allora Malta si mette in ruvine, quasi tuttu fù distruttu, è i residenti lucali era obligatu di vive in caverne, tentativu di scappassi di l'attacchi à l'air.

Attrae l'attinenza di u publicu è esse crescenu cum'è u torpedo militare Italianu, u battellu Gladiatoru, chì ghjera statu utilizatu da i britannichi, Jeep di a guerra "Willis" è assai più.

Quì ghjè situatu a relice principale di u museu - a St George Cross. Ci era à elli chì u Rè di Gran Bretaña, Giorgiu, hà attribuitu Malta per a difesa héroe di l'isula fortezza. In questu compartmentu pudete vedere altre premiu di l'eroi di Malta.

U museu serà d'interessu à quelli chì cumprenveru e l'equipaggiu militari. I esistenzi di l'uniforme militare, numerosa insignia, varii tipi di munizioni è dati di i miccanichi cumplessi di l'aria, i veiculi, i navi è l'altre arme sò presentati davveru assai.

L'abbitanti di Malta sò summamente orgogliosi di a so isula è a gran accatta chì fècenu à a vittoria di u fascismu. Hè per quessa chì u museu militari statali di Malta era creatu cun una diligenza especial, per assicurà i visitatori in l'atmosfera di l'anni di a guerra, quantunque possibili è permettenu à imbuie da a grandezza di a vittoria.

Cumu ghjunghje?

Per fà vene unu di i migliori musei in Malta, pudete piglià u trasportu publicu. Allora, u bus numero 133 vi purterà casi à l'ingressu à u museu (fossu Fossa).