Zika virus - sintomi

U virus Zika (ZIKV) hè una infesta zoonotica d'arbovirus purtata da un tipu specchiu di mosquito chì stà in i zoni tropichi è subtropichi di u pianeta. Inoltre, i scientifici suggune chì a probabilità di infezzjoni sessuale hè micca sclusa. In questu sensu, ogni persona muderna hà bisognu di una idea di quali sintomi sò caracteristici di quessi infatti cù u virus Zika. In u materiale chì sete sottumessi, e caratteristiche di u virus Zick sò datu, è i sintomi è e misure per a prevenzioni di a malatia sò deskritti.

Sintomi di infezzione cù u virus Zika

Per a prima volta, i casi di a frevi di Zick èranu detecati in u 1952 in i paesi africani. L'ultima volta chì u focu hà fattu in u 2015 in l'America Latina. Hè questi casi d'infezzione chì sò di priaccupazione particulari à u publicu in parechji paesi, perchè hè u Brasil chì devenu esse u paese di l'Olimpichi di 2016 è, sicondu l'OMS, i sintomi di u Vicu Zick sò impurtanti solu per i atleti, ma per tutti l'invitati di i Jochi Ulìmpici una malatìa periculosa.

U periodu d'incubazioni per infezzjoni da u virus Zika pò esse da 3 ghjorni à 2 simane. In a maiò parte di i casi à questu tempu ùn si ponu osservà nant'à i manifestazioni di a malatia.

Dopu à a fine di u periodu di l'incubazioni, ci hè inizialmente pocu ansietà annantu à u malaziu generale, ma cum'è a maladie sviluppa, i seguenti simpatici clinichi venenu in i malfattenti:

E cunsicenzi di infizzione cù u virus Zika

I so specialisti dicinu chì dopu l'infizzione cù a frevi di Zik, i pazienze recuperanu, u fatale hè rimbursatu in casi esempii. À u listessu tempu, in certi fonti, hè indicatu chì certe volte e persone chì anu avutu una frebba anu cumplicamentu neurologichi. Ma l'experti periculosi susteni l 'emergenza di i sintomi d'infezzione cù u virus in Zik, in particulare di e infezione hè l'emergenza di i zitelli cun microcefalia - una patologia chì guverna à una diminuzione di a dimensione di u cori è u cranu. Avà, ùn sò micca manera di prevene a trasmissioni intrauterine di infezzione.

A prevenzione di infizzione cù a febbra di zik

A ora, i mètudi per a preghiera specifica di a frebba Zik ùn anu micca sviluppatu.

I mètge cumune di prevenzione principamente tratta à i turisti chì visitanu i paesi cume. Trà i metudi di prutezzione da l'infizzione cù a zik fever (per esempiu, da altri malatii infizziosi, caratteristiche di i tròpici è di a subtropici):

In l'urtaggi di a frebba, l'amministrazioni lucali si tratta di corpi enormi di acqua è di l'ingiru spraying of insecticidi (principalmente in i zoni di i fiumi).

Per via di u spiciali risicu di infizzione da u virusi di e donne incinta, ùn sò micca cunsigliatu per andà in viaghji in paesi pratichi in pratichi.

Inoltre, altri categurie di turisteru chì torna di viaghji di turistiche à i paesi cun clima umitu è ​​caliu, hè necessariu di seguità a so salute in i primi simuli dopu a so ritornu, perchè à i primi signali di a malatìa, avè da circà l'assistenza immediata da l'aiutu di i medichi di malatie infizziosi.