Leucemia Lymphatic - sintomi

O dannu oncologicu à i tessuti limfati è certi organi hè chjamatu leucemia limfatica. A malatia hè carattarizata da una accumulationu aumentata di i sangue di u sangue à i fluidi biològichi, a médula óssia, u furu è di u bile. Per trattà a pattu, hà necessariu di diagnosticà a leucemia limfoċita in u tempu - i sintomi propugnanu i più veloce in a forma aguda di a malatia, ma u tipu cronu pò esse facilmente determinate.

Signos di leucemia leucemia aguda

I manifestazioni clinichi di u cancianu sò diverse secondu a natura di a malatia.

In forma aguda, la leucemia limfoblastia accerta à una sintomatologia pronunzida:

Quandu u sistema nervu cintrali hè influinzatu, ci hè ancu una malatia di forte, irritabilità, vomiting e marvellina.

U sangue di stampa in leucemia leucemia aguda hè carattarizata da l'accumulazione di cellulose immature (i precursori di i linfoffidi) in a mannata di u mudellu è u sangue. Ci hè ancu cambiamenti in a cumpusizioni di u fluidu bioloicu periferali. U bordu di sangue difeenu da l'indice normale per l'absenza di e intermediate stadiu di u sviluppu celicu, ci sò solu cumpunenti maturi è cumpitenni.

L'altri sintomi di leucemia limfatica in cunfurmità cù l'analisi di sangue:

Sintomi di leucemia limosa

A forma cunzidutu di a malatia hè diagnosticata più spessu, in particulare in femini più maiori di 55 anni.

Sfortunatamente, e manifestazione clinica di a pesta infatila cresce in notte solu in i tempi fini, postu chì stu tipu di leucemia limfochitica sviluppa pianu pianu è ùn hè micca impurtante in i primi tempi.

I sintomi di patologicu sò assai diversi:

U test di sangue per a leucemia limfatica in forma crunna hè ancu carattarica per neutropenia è trombocitopenia. Questa significa una dramaturgia patologica aghjusta in a quantità di neutrofili (menu di 500 in 1 milicmetu ciumi) è i platellini (menu di 200 mila celula in 1 mm cubic) fluidu bioloicu.

Linfòciti di tumur accumule in i gangmi limfatichi, u sangue periferali è a muderna medula. Biè eccu, sò riabilimenti ghjustu, ma sò incapaci di realizà e so funzioni diretta, è per quessa hè cunsideratu inferior.

Ci hè da nutà chì, due à l'aumentu graduali in linimuliti, eventualizamme rimettiru solu e cilesti di a bone marrow (à 80-90%). Nòppuru, a produzzione di tissuti nurmali ùn pò esse rallintati, impediscenu à u sviluppu di l'anemia è cumpressione dinò di u diagnosticu di a malatia.