Trombosi di u intestinu

A malatia, cum'è a trombosi intestinali, hè rara. Ma l'inimitariu, cum'è sapete, avete bisognu à sapè in personu - a procrastination pò dirive in morte. I cunsiquenzi di a trombosi intestinali sò assai serii, perchè deve esse bisognu di pudè richeghja ricanuscià sta maladie è cercanu aiutà medica in quantu pussibule.

I sintomi di trombosi intestinali

A principal causa di trombosi di u intestinu hè un impiccazione di unu di i vini di u mesenterie, o una altra parte di u festu. Pò esse una grossa arteria o vina, è ancu un vaso pocu. E cunsiquenzi in ogni casu spegne: un trombou cuntene u lumenu, u prucessu di sangue di una certa parte di u intestinu hè disturbatu. Comu u risultatu, un infartamentu intestinali addiventa: un spasme chì provoca necrosi di tissutu immediata. In cunsiquenza - peritonitis , o grande internu pruvucheghja in u peritoneu. Sì ùn avete micca cunsigliu un duttore, u pacchju riscertà esce senza esse. Hè per quessa hè impurtante cunnosce i sintomi principali di a trombosi intestinali:

A causa di ciò chì ci hè una trombosi di i navi di u intestinu?

La trombosi di u buddu, u cecum è di e parte di l'urganu spessu occur in anziani persone cuncitazioni di malatie cardiovascular. Pò esse:

In questu casu, u sessu di u sughjettu ùn importa - a maladie cù u listessu gradu di probabilitati si mette in i donne è l'omi. E in Questu hè unu di i prublemi principali di u diagnosticu: spessu a malatia hè cunfundita cù problemi giniculichi, chì porta à trattamentu incorrectu à a stampa iniziale. Inoltre, a trombosi di u intestinu pò esse spessu mistaken per l'appendicitis aguda cum complicazioni.

Ci hè quì situazione quandu hè una trombosi intestinali dopu a cirurgia nantu à qualchì altru urganu, in stu casu, u paci hà a più chjosu di survival, cum'è trombo, in questu casu si sviluppa uni pochi minuti dopu à a intervenzione kiruritica è u duttore ponu accuminzà pidialamenti u trattamentu - injectu un anticoagulanti, o una droga chì destroi un trombo. In i casi severi, a cirugia pò esse necessariu.