Chjviunzione cù MRI - chì hè?

In a maiò parte di i casi, i raghjugrafichi chì utilizanu un cuntrastu mediu è ecografiali sò suffirenti per di diagnostiseri di malatie di fegghjiti è bile duct. Ma cù un diagnosticu difficultu, un altru mètudu pò esse assignatu - colangiografia di resonance magnetica. Cuntene ciò chì hè stallatu, è chì patologii cholangiogrami cù MRI li permette di diagnunzà.

Indicazione di u metudu di MR-cholangiogrami

In regula, MR-cholangiogramu hè fattu cum'è una addestra à a MRI di l'orgogliu abdominal è hè prescribed for examinazione minima di i bile ducts. Inoltre, sta tecnica prumove un'uccasione di sapè infurmatu di l'estatus di a vespetta, intrarelati è extrahepatic, ducts biliary, pancreatic, è ancu à un certu puntu - u tessuti di u fianu è pancreati.

Indications per a tramandazione pò esse:

Cumu hè realizatu MR-cholangiografia?

A prucedura hè micca invasiva è segura per u paci. Hè realizatu nantu à un stomacu vacu è si prisenta, di mediu, quasi 40 minuti. U paciente durante l'esame hè in una pusizione horizontale nantu à a tavuletta tomografia, è in u prucessu u campu magneticu d'alta freccia hè sottumessu à a regione abdominal superiore. In questu casu, u paci ùn devi osservà l'immobilità. In casu di suspetti di a presenza di tumuri, una preambule prelimiunale di un agent de contraste hè necessariu.