Stones in a vescu - trattamentu

A dittatura di i rovine ùn hè micca sempre di impignà l'operazione. In certi casi, hè abbastante per fà affare di droga. U tipu di trattamentu elettu da u gastroenterologu è u circhulu, basatu annantu à u tipu di pietre chì si trovanu in u paci è induve sò lucalizati.

Drug treatment di i rocci

Sì una persona hà pezzi di colesterol in a vescu, u trattamentu pò esse mediate. Hè fattu cù l'aiutu di l'acidu ursodeoxycholic è chenodeoxycholic. Tali medicini inclusii le pillette:

Cù l'aiutu, pudete restaurà u rapportu normale di l'àvuli bile è u colesterulu. In questu casu, u colesterulu à u cummerciu hè cunvertisce in una forma soluble, chì prurisce a freccia, è in qualchì volta cumpleanu u prucessu di furmazione di pietre. In u trattatu cù tali droghe, avete esse spustatu l'usu di diversi drogu chì prumove a furmazione di furmazione (per esempiu, estrogens chì componinu anticoncepti diversi).

U trattamentu di droguesi di i pedichi di colestericu in a vespulugia pò esse realizatu solu s'ellu e pedi ùn anu micca pienu più di a mità di l'urganu, è i bile ducts anch'elli sò bona permeabilità. U cursu di una tale terapia dura finu à 24 mesi, è a so effikaċja hè monitorata almenu 2 volte à l'annu cù ultrasound.

Treating stones in a vespine cù ultrasound o laser

Se u diametru di e petre in a vesicula di a galluna ùn sia più di 3 cm, u trattamentu pò esse realizatu da laser o ultrasound. Call such terapia remotamente, - u colesterol, calcariu, pigmentarii o cumpatizzioni mixte sò struciati in pezzi picculi (appricatu talla 1-2 mm). Sò scurtati da u corpu cù l'excremento. Questa prucedura hè indicatu solu per i pazjenti chì anu cuntrazilità suffirenziu di a vìllila. Pudete cuntalli si u numeru di cantos ùn sia più di 3 pezzi.

Treating stones in a vespine cù ultrasound o un laser hè un prucessu senza prupulitu. Hè ben tolerata da i malattii di parechji età è pò ancu esse realizatu nantu à una ambulazione. In regula, a so durata hè di 30-60 minutes.

Sketch of stones

Sì i petri sò assai grande o u trattamentu medicamentu di i rovine hè ineffettu, una operazione hè esposta - a colecistetomia aperta o a colecistectomia laparoscopica. Durante a colecistectomia aperta, un corta di a cavità abdominal hè fatta, u cirujano guidendu un scansale, sguassa a viloria, drena (se ne necessariu) è sutura a ferita. Si drena (tubi plastichi) sò stati installati per u flussu di sangue, ferita di exudate è fluidi biologichi, dopu à pocu di ghjorni, anu sdirmatu. Questu hè ancu fattu da u cirujano.

A colecistetomia laparoscopica hè una operazione per sguassà a vértiga , chì hè esposta cù l'aiutu di l'equipatura endoscopica è la laparoscopi (un tubu especial cun un sistema di lens, una camcòma di video è un cable otticu chì hè furnutu da una lumi di xenon o di una altra fonte di fondu "cold". Stu metudu hà assai avantaghji nantu à perazzioni cunvinzione. Hè menu traumaticu, chì ùn hè micca fattu incisione, è solu 3-4 punctures, es necessariu un periodu più curtu di l'uspitalizazione (finu à 5 ghjorni) è dopu chì ùn hè micca bisognu di utilizà analgàstic forte. Questa operazione hè carattarizata da menu a perdita di sangue - solu 30-40 ml di sangue.

U trattamentu di i grani o parechji petiti in u vescu da u metu di a colecistetomia laparoscopica hè contraindicata quandu: