Infernali nantu à a terra: i paesi cù u livellu più altu di l'omicidi in u mondu

Ogni omu sapi chì u nostru mondu aspessu pare com una copia di l'infernu. Di sicuru, ci sò scursioni divina in questu, induve elli u corpu è l'ànima si ponu restà. Ma avemu avemu parlatu speciàmente di quelli paesi in quale pari chì Lucifer stessu hè stata cunducta per un pezzu.

Inoltre, si vai in un viaghju round-the-world, allura serà utili perchè per sapè chì paese sò megliu di vularii, per andà in giru è di sviate. In generale, movime a testa. Eccu stu ranking di i paesi più insecure in u nostru munnu.

25. Panamà

Panamà hè solu unu di i pochi paesi centri-americana chì si citenu in stu articulu. Fortunatamente, pocu tempu u numaru di assassini hè ridduze significativamente, ma u livellu di crimeu assuciatu à l'usanza di l'armi hè sempri altu. A strada, a cità più periculosa in u paese hè a cità di Panama. Quì, sicondu l'infurmazioni per u 2013, u livellu di premeditates murders hè 17,2 per 100 000 abbitanti. Questa figura addivintau cù l'apparenza di gruppi bandit. L'attività di crescita di bandi in Panama è Belice vicinu hè direttamente ligata à l'incapacità di El Salvador, Honduras è Guatemala per cuntrullà u nivellu di crime in i so territorii.

24. Botswana

E si in Panamà, rapprisentanti di l'autorità almenu a modu di cummattiri contra i gangster groups, in questu paese, prubbabbilmente, u presidente hà stessu teme, è perchè ùn ùn faci micca nunda significativu in questu puntuatu. Allora, ogni annu u livellu di assassini aumenta e aumenta. Per esempiu, in 2009, ci eranu 14 morti per 100 000 pirsuni, è in 2013 - 18.4. Inoltre, a demucratica lucernosa ùn muria micca solu di l'assassini premeditates, ma ancu da u SIDA.

23. Guinea Equatorial

In u statu di l'Africa Centrale, un pocu di più di 600.000 abitanti. In questu paese, un gran numaru di gruppi banditi, cù quale a pulìtica ùn pò micca sulamente. Inoltre, i casi d'estruzzioni è l'arbitrariità pulitica contru i stranieri ùn sò micca spite.

22. Nigeria

Questu hè u paese africanu più densamente populatu. Quì ci hà 174 millioni di abitudini. Nigeria hè cunnisciutu ancu per u so percentinu di crime. Se truvate in questu statutu, ùn mancu scrive in i più chjosu cunflitti cù u locu, è in l'hotel ùn abbandunate micca grandi sume di soldi. E si truverete un taxi before you get into the car, assicuratevi chì, in più di u driver, ùn ci hè nimu in quellu.

21. Dominica

È questu hè unu di i paesi più chjuchi in u mondu, ma quandu si tratta di u livellu di crimeu, quì hè quì si troppu in i capipasenti. In Dominica, no solu a populazione lucali, ma ancu i turisti ponu affruntà armati cunflitti, robbi.

20. Mexicu

I più lucali in u pianu criminalu sò i stati di u Nordicu di u Mègulu (u cuntrollu di a droga hè prulettante di quì). Bastamente, l'assassiniu prmedicati sò sempre pricisamenti cù quelli chì anu in parte implicatu in stu mutore. A strada, in u Messicu, non tuttu hè tantu terribili. Per esempiu, u livellu di assassini in u statu di Yucatán hè più basso di Montana o Wyoming (USA). Inoltre, quand'elli sò stati attaccati i Stati, a tarifa per l'assassini in Washington hà casi a cinetta da l'ultimi 10 anni, cù un mediu di 24 assassinni per 100 000 persone. Per a paraguni: à a cità di Mexico, 8-9 assassinanti per 100 000 persone.

19. Santa Lucia

In cunfrontazione cù i paesi chì deve esse cose sottu, in Santa Lucia, hè una tarifa per diliziu pocu, ma u numaru di vapuri di propiu persunale hè elevatu. A strada, u guvernu riesce di reduciru u livellu di assassini. "Cumu?", Dumandate. Ci hè chì deveniu chì l'Agenzia USA di U Garantinu Internaziunale annuncia a so intenzione per aiutà l'autorità di Santa Lucia per riduce a crime. U prugramma anu utilizatu approcqui avanzati per a prevenzioni di crime è a violenza contru i donne, introduva novi mètudi per investigà i crimi.

18. Repubblica Dominicana

U segondu paese di u Caribe più grande, chì hà 10 millioni di persone. Spessu, assassini sò assuciati cù u trafficu di droga. Ci hè chì a Repubblica Dominicana hè un puntu di transitu per u trasportu di sustanzi naturali in Colombia. U guvernu di a Repubblica Dominicana hè spessu criticatu per un suggerimentu modellu à a cunvinzione di tali criminali.

17. Rwanda

Situatu à l'Africa Centrale è orientale, Rwanda hà patitu un terrible genocidiu (1994). È finu à quì, persone persone persone persone cum'è ordinariu in questu paese. Ma questu hè micca solu ubligatoriu. Allora, l'autorità vanu in pruvatu à ghjustificà l'altu livellu di robbe è a violazione.

16. Brazil

Cù una populazione di 200 milioni, u Brasil ùn hè micca solu un paisatu densamente populatu in u mondu, ma hè ancu in lista di i paesi cù un livellu di crime. Per esempiu, solu in u 2012 in u Brasil, circa 65 000 parsoni fùbbenu tumbati. E unu di i ragiuni principali di l'assassinazioni sò prisentanu e drogu è l'alcoholismu.

15. Saint Vincent e Grenadine

Questu statu ndipinnenti in u Mari Tarraniu hà un territoriu di circa 390 km². È hè cunnisciutu per una taxa di criminalizia assai alta. Sicondu l'statìstici di Interpol, micca solu l'assassini, ma puru raffrurà, rottu è attacche à e persone cù mutilazione fisica si trovanu annuncimente quì.

14. A Ripublica di u Congo

Situatu à l'Africa Centrale, a Republica di u Kongu hè riccu ùn solu in risorse naturali, ma ancu in l'inestabilità politica, a guerra destructiva civile, a mancanza d'infrastruttura, a corruzzione. Tuttu chistu crea a fundazione per un gran sensu di crime.

13. Trinidad e Tobago

L'isula di u Mari Tarraniu hè famosa per i so ingaghjamenti eccessiunale è u numaru di assassiniu in a società. Allora, in l'ultimi anni, di media, 28 persone di 100.000 sò stati ammazzati ogni annu.

12. A Bahamas

Un statu isulanu chì cumpone 700 isle in u Oceanu Atlanticu. Ancu u fattu chì e Bahamas ùn hè micca un paese povimu (è tutti graziosu u sviluppu u turismu), com'è i so vicini in a rigioni di u Caribe, hà a ghjustificà u crime. Ricurdativi chì u locu più insecurante in Bahamas hè Nassau. Incidentally, in l'ultimi anni, a quantità di premeditates assassinations per 100 000 abitanti hè di circa 27 annu nantu à l'isuli.

11. Colombia

Situatu à nordu di punenti di u Sudamerica, Colombie hè diventata famosa per u so scambiu di droga. Inoltre, ci hè un enormu burchju in questu paese trà i capieri di a società. E famigli ricchi di l'urigginali spagnolu è i povani colombiani, chì si trovani à settimana, si metti à disputa cun l'altri. In u risultatu, u numeru di robba, securzioni, assalti, assassini e altre crimini cresce.

10. Sudafrica

Malgradu u fattu chì i Sud Africani si chjamanu "a nazione d'arcuni", quì tuttu ùn hè micca cusì cusì culuritu. In un paese induve 54 miliuna di pirsuni viranu, 50 pirsuni sò ammazzati ogni ghjornu ... Pensate à quellu nummu! Inoltre, dinò cù questa anu u numicu di robbi, rapi ...

9. Saint Kitts e Nevis

Parechji, probabilmente, ùn anu micca intesu parlà di stu paese. Hè situatu à a parti orientali di u Mari di u Caribe è hè cunsideratu u più chjuca in l'hemisferu uccidintali. Malgradu a so spaziu petite (261 km & sup2), stu paese hè cumpresu in 10 paesi chì a tariffa di crime s'hè aumentata annu. Trà i 50.000 abitanti chì campanu in Saint Kitts e Nevis, ci sò parechje persone ...

8. U Regnu di Swaziland

L'statu in Sudafrica. Hè un di i paesi più bassighi africani (1 milione di persone). Malgradu a piccula pupulazione, rottu, assassinu, a viulenza viaghja prusprà. E si sapi chì fa pocu aiutau à riduce tuttu ciò? Strangely enough, tuberculosis è AIDS. Ùn pudemu micca fà falla di esse chjamatu chì a so vita in Swaziland hè solu 50 anni ...

7. Lesoto

Lesoto hè un altru paesi africanu in Sudafrica. Ma cun Swaziland, ùn hè micca solu questu. Ci hè ancu un livellu di miscendamentu cuntrolatu. Inoltre, quasi mezza mità di a pupulazioni campagnola vive sottu u livellu di miseria. In a maiò parte di i casi, questa hè a causa di la disturbazione è u crimeu suciale.

6. Jamaica

Okkupando un area di 11,000 km², Jamaica hè ancu di i paesi di u Caraibicu. À l'annu, hè cunnisciutu per u puntu di più alta di u crimeu in u mondu. Inoltre, hè particularmente periculate per passejar in una cità granni cum'è Kingston. Avete dinò à assicurà i turisti. Ci hè chì l'assassini sò fatti in a populazione lucali (u mutivattivu principale hè robi, ghjilosu, tradimentu, disputa per una basa di a casa).

5. Guatemala

Questu hè u paese più populoso in Amèrica Centrale (16 milioni di pirsuni). Circa circa 100 assassinations sò cumandati quì ogni mese. Hè stata in questa lista per parechji anni. Per esempiu, in l'anni 1990, in una sola cità di Escuintla, 165 anu annunziatu annantu annu entre 100 000 persone.

4. El Salvador

A data, El Salvador hè casa di 6,3 millioni di persone, assai di quali sò criminali (inclusi menuri) chì sò membri di gruppi bandit. Allora, sicondu l'informazioni per u 2006, u 60% di l'assassini eranu fatti da i gangdi lucali.

3. Belice

Cù una zona di 22,800 km² sup2 è una populazione di 340,000 parsone, hè u paese micca populous in Central America. Malgradu i paisaghji stupi, in Belize hè assai difficiuli di vive. Spécialement spéciale in l'area di a cità di Belice City (per esempiu, in u 2007 anu a mità di tutti l'assassiniu per annu).

2. Venezuela

A lista di i capimachja in i cundimi di criminiu in u mondu sanu l'u Statu situatu nantu à a costa nord di l'America miridiunali. Venezuela hè cunnisciuta cum'è unu di i più grandi exportaturi di petrolli, ma à u stessu tempu tutti sà ancu ancu com'è un paese chì oghje o dumane pò esse tombu. Sicondu l'insegnamentu sociale, solu u 19% di l'abitanti lucali si sò assicurati sicondu i stradi di i vanzani vanduculi deserti in a notte.

1. Honduras

Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Drugs and Crime, in Honduras, quandu oghje 8.25 milioni di pirsuni, u più altu livellu di assassini. Questu hè unu di i paesi più perikuli in u mondu. Ogni annu, a tarifa di 90,4 assassinis per 100 000 persone aumenta a un ritmu incredibile è dinò assai scantu. È per quessa chì Honduras hè un destinazione turisticu populari per i turisti, ùn hè micca pocu cumu per stranieri per esse vittimi di crime.