Top 8 situazioni reali di u mondu

A rede si discurbe attivamente à i previsioni di u cunsigliu konsulent David Meade, secondu a quale u finale di u mondu sera nantu à u 23 di settembre di u 2017, quandu a nostra Terra si chjola cù u pianeta X, cunnisciutu ancu Nibiru.

Sicondu i scenzi, ùn ci hè nè pianeta X chì ameenu u nostru pianeta. In ogni casu, ci sò assai esi scenelli riali di u mondu di u mondu chì si troppu vale a pena chì pinsanu.

Morte di u Sun

I scienti ci diciunu chì i reacversi riversibuli sò annunziate nantu à u sole, u primu o dopu u luminariu moriri da un pudori putente. A maiò parte di l'esperti pensanu chì questu ùn succede micca micca prima di 5 milioni d'anni, ma ci sò ancu quelli chì predichendu a morte di u sole in u futuru previsible. I cunsequenze di questu avvenimentu per u nostru pianinu serà catastròficu: e persone è tutti l'organi viventi pèrdite in i fiammi di una stonda splendente.

A cascata di l'asteroide

In u nostru sistema di u solar, cintinara di migghiara di asteroide cù diametri chì varienu da 300 metri à 500 km fluttu. A colisazione di a Terra cun u corpu celeste di più di 3 chilometri pò guidà à a morte di a civilizazione, perchè à l'ora di a riunione di u nostru pienu è u visitatore spaziu, tanta energia chì quandu parechji millioni di bombi atomichi sò sopra.

A cascata di l'asteroide pruvucarà un tsunami forte, un terramotu o un tornatuu di focu. Puderete ancu pruvendu un invernu glubale, similar à quellu chì causò l'estinzioni di dinosauri 65 milioni di anni fà. A stu mumentu, i scentifichi di u mondu sanu sviluppatu un sistema di prutezzione contra l'asteroide, ma ùn ci hè micca un alguritimu scurazione di l'accionu quandu avvicinavanu à u corpu celeste.

Robots sò assassini

Molti famosi scientifichi sprimenu u so timore chì una volta chì l'intelligenza artificiali superaranu umanu, è noi ogni depende di i cyborgi. E se per qualchissimia, u mozzu artificiale decide chì tutte e genti ha bisognu à esse distruttu, fate facilmente à fà.

Guerra nucliaria

Questu hè unu di i casi situazzioni. In u mumentu, ci sò e arme nucleari in 9 paesi, è ancu un petitu cunflittu militare frà elli puderanu a morte di un terzu di a pupulazione di u mondu. Cusì, i scientifichi anu calculatu chì a guerra frà l'energia nukleari L'India è u Pakistianu disturghenu circa 200 mila persone.

U Pandemicu Munniali

Ogni annu, i viruses sò sempri più persunenti. Per ogni medicina creata da i duttori, rispundenu cù novi mutazioni viale. Quandu u virus pò esalté, prima chì a medicina ùn serà impotente, è l'esedizione sparghjera veloce in tuttu u globu ...

Armi biològichi

Ricertamenti, i scientisti anu realizatu assai scuperti in u campu di a genetica. Ma hè scary da pensate chì si pò succorsu se u sviluppu di biuloghi fallenu in manu di i terroristi. Dopu tuttu, per prumove una pandemia fatale nantu à u globu, basta à genetically modified viruses cunnisciuti - per esempiu, virus virgilio, copie di furmatu di quelli chì anu sempre.

A varicchia hè una malatia altamente contagiosa è una piccula mutazione di u virus pò fà un arma biologica putente. Pigliarà più di un annu per creà una nova vaccina contru stu virus mutante, durante stu tempu i milioni di persone seranu infezzati.

Eruptione di u supervolanu

U supercorse sò volcani chì pruducini eruzione cusì voluminosa chì pò causà cambiamentu climaticu nantu à u pianinu tuttu. In u mumentu sò parechji 20 volcanoi sò cunnisciutu, è ogni ghjornu pò in un'altra momentu eradicate una grandi currenta di lava. In u risultatu di una espansione di l'erupció, l'invernu vulcanica pò venite à a Terra.

U polu vulcanichi è a cendrerà coseanu u pianu cun una manta, chì impedisce a penetrazione di a luz di u sole - questu conduciu à un enfasi globale è l'estinzione di l'organi viventi.

A data, ùn hè micca strattu per prevene l'eruzione di u supercupu.

Matrix: reboot

Ci hè una teoria chì u nostru worldu hè creatu da un superordenadori è tutti i nostri penseri, ricordi è annessi sò generati da un programa avanzatu di computer. È se u creadoru di stu prugramma decide di distrughjitulu o solu aprireghjanu l'urdinatore, u ghjustu di u mondu duverebbe noi.