U sicretu di a corsa di gianti: chì era statu oculatu da i scientisti di l'America è l'Australia?

I fotografi chì anu cunfirmatu l'esistenza di a razza di i ghjente sò state publicati!

Quasi ogni naziunalità chì esiste sempre è vive à questu ghjornu, ci sò mitu nantu à i gianti. In ssu locu eranu assuciati à i dies e veneravanu, in un populu bughjone vicinu vivenu in paura cun elli è dumandanu à i ghjente per aiutà in i razzi di l'ànimi ... Historii di i gianti pò sembrà un conte di fata, ma trovani cunfirmazioni scientifica reale!

I più antichi civiltà di a Terra ùn hà micca cunsideratu ghjicenzini cum'è pocu cumuni. Sò truvati ancu in a Bibbia. "À quellu tempu eranu giants nantu à a terra, in particulari di u tempu chì i figlioli di Diu cuminciavanu à entra per e figliole di l'omi, è anu cuminciatu à dà nascita: sò fortesi, antichi ghjente glorious", dice u libru di Genesi. Goliat, chì hà intrutu in battaglia cù David, era più di trè metri d'altitudine. L'Antica Grecia era abitata da i titani, chì èranu purtati da l'Olympus.

Quelli chì ùn anu micca bè di questi fatti averebbe piglià l'appressu vicinu à l'opari di stòrici Romani è Greci: per esempiu, cù l'opari di Plinio, cumplettata in l'A 77, in u quale hè scrittu a so scuperta nantu à a scava di i scheletri gianti. A storia di u populu Maya amega u sicretu di u giubbile Kabrakan, chì in traduzzione significa "terramotu". Pudete disturbe e montagne, chì temiau i mortali ordinali. I preferite per vènenu u supermanu per trattà cù u periculu. I monchi tibetichi cuntinuanu e fugliale di i tombi di e mannari di 18 metri sottu Kailas, chì sò in un statu di coma.

Li gicanti eranu un populu amichevole: aiutavanu a ghjente in a so difesa di i so settlements è a creazione di l'edificazioni chì i risorsi umani eranu inadequate. I più brillanti di i so strutturi architectural sò u tempiu di Tiwanaku in Bolivienu è u complexe d'idoli di pietra di l'isula di Pasqua. In oghji, anu statu scupertu più di 900 statues, a custruzzione di quale hè data di 1250-1500 anni. U più grande di l'ìduli pianu 86 tunnillati, l'altitudine tutale hè di 50 metri, di quale solu 9 hè nantu à a terra. Hè significatu chì i gicanti stanu in u Medievu, ma stu fattu si oculare tutti i libri pubblicati nantu à a storia?

A risposta à sta quistione hè assai inambiguosa. Certu, sì. Hè scrittu un annu, a Corte Suprema di u USA decidiu di furzà a Custituzione Smithsoniana per publicà documentu classificatu di l'anni 1900 prima. Amparanu a creazione sicreta chì cunfirmava chì i scentifichi participonu à a furia più grande per esceculanu pruferma d'una di l'expedizioni. Ci ponu parechji dicini di millaie di persone umani cun creazione surprisingly alta è persone, ma i capelli d'altitudine hà ubbligatu à guardà silenziu. L'archivistiani stanu mutu, finu à chì a nova dirigenza di l'America hà intervene in u travagliu di l'Istituzione Smithsoniana.

A risidenza di u tribunale hà portatu risposte monstruusi: averia chì l'istitutu hà distruttu tutti i scheletri di truvà, perchè nimu era tentatu di dilla à a prutella. U stabilimentu cun una storia di 168 anni era teme per a so reputazione, chì puderà dubbitu nantu à sceluli stranguli di 3,6 metri d'altura. "Hè terribili chì a ghjente facia questu. Scambiammu a verità trà l'antenati di l'umanità, nantu à i gianti chì abbitaru a terra, chì sò citati in a Bibbia, è ancu altri testi antichi, "unu di i curaturi di l'archiviu, scusava in una lettera à a corte.

In u 1930, vicinu à a Basart in l'Australia miridiunali, i restani di titani eranu trovi. U populu, chì i ghjovani inventenu megantropesi, anu una parsiglia striata à quellu chì era vicinu à u campu di u Statu mudernu. I Skeletoni, chì i longhi erani novamenti 360 centimetri, anu 7 cm di denti è pisanu 300-400 kilogrami cume.

Sfortunatamente, ùn era micca pussibule scopre i raggiuni di a tràggica morte di un populu forte forte ...