Chì ùn fà micca in Tailanda - 15 projezzione per i turisti

Un viaghju in Tailanda hè una festa grandile per a famiglia sana, chì vi permettenu di divertevi un clima tropicale, u mari è l'exòculi. Inoltre, i pirsoni lucali sò quì sò persone boni è amici chì ùn pò micca esse fermu indifferenti è voi solu vultate una volta di novu.

Ogni viannu, quandu entra in una sociedad pocu cumuna, cum'è regula, prova à aderiscenu quarchi reguli di u gustu bellu. Tuttavia, vi venerà chì Tailanda hè un ultimu ubligatoriu di u mondu è i reguli di cumpurtamentu tutte e diverse reguli propriu quì. Induvularmenti, baschi sò determinati da sensu cumuni è boni modi, per quessa ùn pò micca diffirenti belli da altri paesi. Ma ùn deve esse nutatu chì certi reguli di u gustu bellu in a Tailanda anu un caratteru abbastanti pecuni, per noi ricumandemu chì avete liette cum'è prima viaghja.

Chì ùn fà micca in Tailanda - 15 règule di cumpurtamentu

  1. Prima di voi, hè vintu di ricurdà chì u rè di stu paese è di tutti i membri di a famigghia riali diventenu un grande rispettu, perchè u turista lucali ùn sò micca menu impurtante. Hè difisu à interessà a vita persunale di un monarca è di parlà cun ellu in un ton dissonante. Per l'insulte publicu di a prima persona di u paese, a lege di u tailandese dispunì da punizioni di 15 anni in prigiò, chì ancu appiega à i citadini di altri stati. Inoltre, hè bisognu di currettamente è cura cù cura di i soldi, perchè anu una impresa di a so maestà. Ùn ùn publicanu micca eppurtini, annullati o tirannu fora - pudete ancu ottene un punitu sughjettu maiò per tuttu questu.
  2. Ancu, ùn pò micca discrive un pocu in Buddha è Buddhismu in generale. Ùn pudete esse stallate cù i vostri daveru à i santu buddistiti, i vostri pedi ùn deve micca puntà à elli, è in a presenza di i monaciu i vostri pierimi ùn sò micca attravirsati. Quandu andendu in andà in u tèmpiu, pensanu nantu à a robba: i ghjinochje è e spalle ùn deve esse apertu. In più, in Thailandia ùn pò micca intrutu in u tèmpiu in i scarpi, duverebbe stalla in l'intrata. Inoltre, i legi lucali ùn permettenu u ricordu exportatu da u paese cù l'imaghjini di u Boudou.
  3. A testa in u regnu tailandese hè a "parte più neve" è inviulabile di u corpu, ùn tocchi senza permessu, ancu s'ellu hè un zitellu. Inoltre, i Tailetti ùn ci piace di cuglietta, serà abbastanza per elli à esse aghjenti veramente.
  4. Hè cunsideratu ill-mannered per parlar in alta in locu pùbblicu, facenu scandali, scopre a relazione, è punisce u zitellu.
  5. In a Tailanda, ùn hè micca abituale di prisenza nantu à a strada in vestiti italiani - l'omi ùn ponenu micca shorts, è e donne ùn vanu in temi aperti.
  6. Ùn pudete micca sulati o nuvole in topless, è ancu più cusì - senza mancu senza ropa.
  7. Hè cunsideratu un signu dolenu per chjamà u camero cù i dite risposte. Hè abbastanza solu per suscitarà a manu, mentre chì cullittite i vostri ditti in pugnu.
  8. A lege impedisce a ghjocu, drogu, è ancu per esse alcoolate in i lochi pùblici.
  9. Ci hè da nutà chì a Tailanda hè un paese di valuri valenu e di costumi abbastanti stritti. Per quessa, e coppiu ùn devenu micca amparà una relazione estrema è una affari di amore.
  10. Ùn hè micca permessu di tuccà e donne tailandese. Tettendu una donna casada pudete puru minacciassi cù un tribunal.
  11. Hè cunsideratu un pardonu di surtite i chopsticks in u pranzu dopu à un manghjatu. Pudete scaricà solu è utilizate una cullette.
  12. Ùn lasciate un grande becu. Tailani cunsidereghja questu com'è un signu d'extravaganza è stupidità.
  13. Un insultu à i chjappi hè a copia di u so gestu "Wai" grazie, perchè solu fate un errore in u so funzione.
  14. Ùn pudete ricusà si hè trattatu.
  15. Ùn hè bisognu di scrive u nome di a persona in tinta rossa - questa significa solu persone persone.

Fighjendu tutte e cose normi semprici, è ancu sapendu qualchì "scatte" , pudete rilassate tranquillamente in u Tailanda è acquistà assai imprese inolavibbili.