Ughjunta cungiata - un errore di ultrasound?

A volte, un 'imparatu dispunibule per una donna hè impruvisamente impe dati da a morte di u fetu. A futura mamma per un longu tempu ùn teme micca chì u cori di u so picciutteddu ùn hè più pasteratu, perchè i signali pò esse troppu tardi. U diagnosticu di "ghjunghje spiratu" hè casi sempre stabilitu nantu à ultrasound è, felice, à quarchi hè un sbagliu.

Questu hè dovutu à u fattu chì, finu à 5-6 settimani, u latru di u fetu pò esse ricunnisciutu solu da i ultrasoni più moderni. Inoltre, u diagnosticamentu exacte hè ancu dipende nantu à l'esperienza è qualificazione di u duttore. Se ci hè un suspicàniu di un arrestu cardiacu di un futuru figliolu, u diagnosticiu di ultrasound deve esse ripetutu da 1-2 sepi.

In questu articulu, parlaremu di l'apparizione di quali sintomi avissiru avertì à a futura matri, chì fate sè ssuspettate un ingrossu friddi, è ancu se u teste vi falla dui tezza in casu di a morte di u fetu.

Cume una determinazione d'una gravidenza congelata?

Sicuru, si a morte di u zitellu hà devenu in a seconda mità di u gravidenza, a prima expectante prima di tuttu preoccupa a mancanza di movimenti di u zitellu. Ma chì signosu pò esse a donna chì u fugliu hà cunghjelatu in i primi trè mesi da l'expectativa di u zitellu?

Per ùn ùn preoccupari micca chì u core avessi un picciottu, una mamma futura hè cunsigliata per fà un teste simane pè determinà u gravidanza durante u primu trimesteru. U livellu di l'hormone hCG in u gravidenza morta si cascanu rapidamente, è u teste mostra un risultatu negativu.

Inoltre, u sviluppu di a purtata di u vinu pò esse indicatu da l'aspettu di a purtata di u vinu. Un cessamentu inespettatu di a toxemia è a scumparsa di u dulore in u piticu pò ancu indicà l'embarrassamentu duvutu à una tempesta. Se u fetu s'hè persu sempre u bè, è a donna ùn cunniscenu micca à quessa, puderia sentulà forti pinzi addominali cum'è prugalità, un forte suscitu in a temperatura di u corpu è sensibuli di u pugnu in a rigione lumbar. Tutti issi signali ponanu indicà chì u corpu si prova à disperse di un zitellu chì ùn hè più in modu di sviluppu. In una situazione cusì, un appellu immedvatto à un medico pò salvà una donna da consecenzii severi - embriaguesi di u corpu, infezzione di l'utru, perda di sangue.

L'apparizione di una striscia nantu à a prova, sicuru, ùn ùn micca sempre indicà un ingutuamentu congelatu, perchè un tali risurtatu pò esse un sbagliu. A donna hà bisognu di cunsigliu un medico chì pò suspettà un fegnu stannu pi causa di un dispunibilità in u grandu di l'utru durante a gravidanza. Per rinfurzà u diagnosticamentu, u duttore prutege una realizazione non programada di diagnostica ultrasonica.

Cosa da fà quandu cunfirmà u diagnosticu di una gravidez stiffa?

In u casu di scumparu di u fetu, secondu u periodu di u gravidenza, u duttore ponu offre una mamma futura per avè un abortu medicale, una operazione curettae o per stimulu l'iniziu di nascita prematura.

Dopu un'estanza stagnante, una donna hà bisognu di passà un gruppu di teste per pruvà d'identità è eliminatori di e pussibuli cosi di a morte di u fetu. Ùn ne serebbe disperatu, perchè l'insemià di stu diagnosticu ùn hè micca verificatu, è in a maiò parte di i casi, u prossimu preguduce hè successu.