Cistite in u primu alloghju

A malatia chì a cistitis ùn pò micca esse ignorata, ogni ghjinògliu vi dicerà. Spécialment spéciale hè una dolenza in i primi staddi di a gravidanza. U puntu quì ùn hè micca solu di sintomi ani disgustati è dulurusi, ma in cunsiquenzi seria chì pò influenzallu u cursu è a fini di u gravidenza. Più infurmazione per quessa chì ci hè cistite in i primi stadioni di a gravidanza, chì sò i sintomi è i metudi di trattamentu, vi diceremu à stu articulu.

Sintomi carattistichi è cause è cistite in u primu alloghju

Un scuru clínicu di inflammazione di i mura di a buca hè cunnisciuta da quasi ogni donna:

Un "bouquet" di i sintomi hè caratteristicu di a forma aguda di a malatia. I sintomi di forma crunna sò menu pronunziati, ma in a prima opportunità, anu agisce. I causi di recidiva pò esse: fatigue normale, congelante o altre, cuntribuiscenu à u debilitatu di e difesi di u corpu, fatturi. Oghje chì i medichi cunzistate a cistitis com'è unu di i primi signali di a gravidanza in i primi tempi. Motivazione chì l'apparizione di una prigione puderia cuntribuisce: l'immunosuppressione (a supressione naturali tempuranee di l'immunità, necessariu per u mantenimentu d'una gravidanza) è un cambiamentu in u fondu hormone.

Cumu a cistite hè periculosa in i primi tempi di a gravidanza, sta dumanda hè dumanda da ei futuri chì ùn sò micca furtunati per affruntà sta purga. Tuttavia, per capiscenu se a malatia hè una veru amuzione, hè bisognu di sapè l'etiologia.

In a medicina, a cistitis hè di una natura infugiosa è micca infittivi. A primu forma hè stata a causa di l'ingressu à u corpu femminili è a ripruzione attiva di bacteriasi patogeni cum'è staphylococci opportunistici, estreptococci, E. coli insidiosi, chlamydia, mycoplasma, trichomone.

A cistite micca infettiosa hè una consegüenza di disturbazione di a biocenosi naturali, irritazione di a mucosa da preparazione chimica o da u so danni durante a intervenzione kiruritica.

Ma in ogni casu, in a mancanza di trattamentu cumu, a cistite in i primi tempi di a gravidanza hè summamente peligriliu, postu chì a infezzione existente ponu accade inseriti in i riezzioni è pruvucà u sviluppu di a peleonefritis. Inoltre, u fattu assai prisenza in u corpu di i microorganisimi cum'è chlamydia, mycoplasma, trichomone, chì ponu dannà un ziteddu ancu in u senu o durante u partitu, deve esse alarmatu.

Si tratta una cistitis in i tempi tempi di a gravidanza?

I sintomi di cistite in u gravidenza in i primi tempi sò spegate, è e consiguienti di a malatia, quarchi, sò irreversibuli. Hè per quà avete bisognu di cumincià u trattamentu immediatamente, ma solu dopu cunse cunsiglià un specialista.

Per regula, i medichi prescriben a terapia antibacteriale è phytopreparazioni, ma pigghiannu tali medicani senza cingulari medica hè assai periculosa. Perchè solu un mèdicu pò valutà veramente u risicu è benefiziu per ogni individu pregnant.

Inoltre, cù l'apparizione di i primi simbulisti di a cistitis, a mamma expectante ad osservà u restu di u lettu, scaccià i prudutti finti è fritti da a dieta, è cunsuma assai fluidi ( mors, tes, infusions a base d'infusions accunsentiti cù u duttore).

In u trattamentu di a cistitis in una istituzione medica, assai pazienti sò instillazione. Questa prucedura implica l'intruduzione di suluzioni antibacteriale direttamente in a vejiga through un cateteru especial. A tecnica hè abbastanza efficace è sicura, perchè permette l'eliminazione di i sintomi è l'agentu causativu di a malatia in u tempu tempu curretu è cù un riscu minimu per u fetus.