Córdoba - attrazioni

In u territoriu di una di e città più antica in Spagna - Còrdoba hè assai attrachi chì sò di valuru culturale è storicu speciale. Dapoi 1984, u centru storicu di Còrdova hè statu inclusu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

Mosque in Cordoba

U marcatu famusu di Córdoba hè a mezquita di Mesquite. A mezocche cattidrale di Còrdova hè cunsiderata cum'è a più antica di l'edificazioni religiosi musulmani lucalizati nantu à u territoriu di l'Spagna, è una di e più grande mosche in u mondu. L'unicitati di a grande mezchezza in Còrdova hè chì in questu modu più stante interscene i culturi di u Cristianu è l'Islam. A custruzione di a Mesquita cuminciò in 600 è, sicondu u pianu iniziali, era di diventà a gloria di i Visigoti, ma in u VIII sèculu fù cumpletu com una mezquita orientali. In u 13u seculu dopu a cunquista di Còrdova da i cristiani, a mezquette hè ricuminata da una struttura notevale - a Cattidrali di Santa Maria. In seguitu, i monarchi espagnoloni cambiani l'istruttura di a mezchezza. U complexu sanu hè circundatu da un muru cunghjunsu massivu. L'entrata cintrali hè a Porta di u pirdunu, custruitu in u Mudejar. U campanile di Torre d'Alminar, chì l'altitudine supera 60 metri, hè coronatu da a figura di l'arcàngel Miquel, u celestial defender of Cordoba.

Cattedrale di Santa Maria

U custruimentu di a catedrale hè carattarizatu da l'ultimi luxe. Particulare impressiunanti di sedi sculpturati di cori è chaise di caiaci in cunglinda di marmu. U tronu, fattu di marmurallu rosu, adorneghja u tile di u pittore Palomino.

Chapter Hall

U Capale hè u tesoru di a chjesa. L'esezzioni più preziosa sò a monstruità di l'argentu è artighjatu l'istatuti di i santi.

Yard d'Orange Trees

Da i porti di u pirdunu, truvate in un sensu patio, pianatu cù palme è arburi d'orange. Prima, i preghjudizi islamicamenti si sò stati nantu à u territoriu di u patiu.

A sala di preghjudiziu

U salottu grandi di a mezquita di Mesquita in Cordoba hè impannuta cù 856 culonie di jaspe, marmura è pórfite, cunnessi da arcati. A colonnata estensiva crea una persunuzzioni assai spaziali di l'espazio.

Córdoba: L'Alcazar

A furtizza di l'Alcazar fici servitu cum'è una struttura di difesa duranti l'Imperu Rumanu. Di u XIX à u XX sèculu, l'edifiziu era una prighjone, è dopu uttene e strutture militari è l'alcuni alcuna di Córdoba. L'Alcazar hè una serpentevule quasi quadrata di facciata in u stile gòticu. A torre principale di l'Alcazar in i vechji ghjorni serve com'è postu per l'annunziu di i decreti riali. I piani superiore abbitonu una salottu è appartamenti. A torre più alta di a struttura in u Medievu fù u locu induve l'eseguzione publica di e vittimi di l'Inquisizioni era guidatu. In a torre torna per parechji seculi annunziò l'archiviu di a cità. A quarta torra di a furtizza, sfurtunatamenti, ùn hà micca survivalu finu à questu ghjornu.

Arburu d'arburu, aranciu è limonu cultivà in u giardinu grandinu di l'Alcazar. Molti boni funtani cù illuminazione è steddi dicurazioni decorati à u paisaghju.

Ora l'Alcazar representa i elementi di u patrimoniu culturale truvatu durante a ricerca archaeologica in Còrdova. Trà l'esezzioni hè un anticu sarcòfagiu romanu (3u seculu aC). L'era romana hè ancu rapprisintata da un mosaicu adorning the walls of the ancient chapel.

Patroni di Còrdova

L'orgogliu esteticu di Còrdova sò i patios di i casali ( patios ). Ogni primavera, i patroni di l'abitazioni aperta e porte per i citadini è i turisti, per pudè evaluà u disignu di i curati.

Hè difficiuli di listinu tutti i posti di Cordovanu. Eccu u Palazzu di Viana, è u ponte romainu, è numerosi churches, musei. Staying in una cità induve l'antichità è a mudernità sò alluntanati ponu permessu di sente a grandeur di u tempu è u putere creativu di l'omu.