Isuli di Norvegia

Norvìa conta di circa 50.000 isuli è illotini, unipochi di quali, anche a so vicinanza di u Cercle Arctic, sò abitati da e persone è attruranu un gran numaru di turisteri à i so propii esposti.

Arcuni di l'isuli sò in l'Oceanu Àrtico, altri - in l'acqui di l'Atlanticu. Uni di elli sò situati vicinu à o adiacente à a penisula scandinava, mentri àutri, di l'altra banda, sò sustinuti solu da u cuntinente di u Norveġia.

10 più isule interessanti in Norvegia

A lista di e più famose isuli in Norvegia comprende:

  1. L'Isule Lofoten . Questa catena di i isuli beyond el Cercle Polar Àrticu, chì hè a casa di circa 24 mila abitudine. L'archipelago comprende isse grandi isuli cum'è Moskenev, Vestvogey è Austvaigey. A cità più impurtante di l'arcipelagu hè Svolvar. Da mezu à maghju è da lugliu, pudete esse tistimuniendu u ghjornu polari à l'archipelago Lofoten, è in settembre à a mità d'aprili pò observà e Blecheri. I tradizioni è i costi chì sò stati priservati da a Viking Age anu survivatu nantu à Lofoten. Questa si pò vede u visitatu u museu Lofotr in Borg, chì hè a casa più longa di i Vichinghi (83 m). È assai interessanti hè l'excursione à a casula di pesca tradizionale "rurba" è à u Froll Troll. L'imaghjini di l'isuli Lofoten in Norvegie cose cunfirmà quante varieghja u restu hè quì: pudete camanderera o pesca , scènu o vele, diving , surf o rafting.
  2. L'archipelago di Svalbard (Svalbard). L'archipelago comprise 3 grandi isuli - Spitsbergen occidentali, u Paese di u Nordu è l'Isola di Edge, è dinò parechji isuli petite, cumpresa l'Île Barents, u Prince Charles Island, Kongsoya, u Bear, etc. L'isuli di Spitsbergen in Norvegese sò situati in l'oceanu Àrticu. U centru amministrativu di l'archipelago hè a cità di Longyearbyen .
  3. Qualchi elementi interessanti nantu à l'isuli di Spitsbergen:

  • L'isula di Senia. Hè a siconda più grande isula in Norvegia. Hè una bellissima natura, prima di tutta a riserva naziunali di Enderdalen, circondata da i picosi di a muntagna, è dinò di i fringing "The Devil's Teeth", rocci stramini, platti di sabbia è glade nuvole. A causa di a ricchezza è di a diversità di u paisaghju, l'isula di Senj in Norvegia hè chjamata "miniatura norvegese". Circa 8 mila gente vive quì. I visitori di u Sena nantu à l'annata, ammirazione di i foresti di coniferi unichi, rocca grandi, i ferries raging è i fiordi famosi. Ddi turisti di Szénya, i più populari sò u Zoològjaru Polariu, u Signa Troll (questu hè u più grande Troll in u mondu, à 18 m d'altu è 125 tunnili à pesu) è a Cascata Naziunale di Malcesfossen.
  • L'isula di Soroia. Hè situatu à u Nord Leve è occupanu u 4 u postu di tutti l'isuli norvegini. A più grande settimana di l'isula Soroya in Norvegia - u paese di Haskvik, chì hè assai populari cun i piscadori. A basa di pesca di a Big Fish Adventure hè visitatu annu per i fanni di tutte e mondu per catturà una vita marina grande, in particulari halibut. Di e cità vicini à l'isula, Hammerfest hè più impurtante.
  • Heath. Una di i più grandi isuli in Norvegia, situatu à u sudu di Lofoten, vicinu à l'intrata à u Fjord Trondheim. A populazione di l'isula di Hitra in Norvegia hè quasi più di 4 mila persone. I paisaghji sò assai diversi, pudete vedere i dui costi rochie è pani. L'isula attrae turistere cù i so laghi di pesca cù molti truitesi, a più grande in tuttu l'Europa, una populazione di cervu, una varietà d'avè e l'àcule branche.
  • Tietta. L'isula di Tietta in Norvegia hè situatu à u sudu di Alstena, in a pruvincia di Nordland. Hè un clima dulce è un veru tempu assai longu. L'isula era più cunnisciuta per u so cimiteru militari di i suldati chì cascàvanu durante a Siconda Guerra Munniali. In u territoriu di stu cimiteru ci sò più di 7,5 mil tomba, principarmenti difunnanti russi, chì si fôru prigiuneri di i campi di l'Germania Nazi. Altru attrazioni hè u munumentu à u bastimentu di MS Rigel, chì era bombau da a Forza Aèria Britannica in u Novembre 1944.
  • Basta. Un unicu "isula di libertà per i prigiuneri" di u so tipu. In l'isula di Basta in Norvegiana ci hè una prigiò per i criminali privati ​​sughjetti, induve e prigiuneri anu da sentu e so termi longu. Ci sò stati campagnoli per 8 persone, pò spassighjà liberamente in tutta l'isula è avè una festa annu. Basta hè situatu solu 76 km da Oslo è 2 km da a cità più vicinu di Horten.
  • Jan Mayen. Hè una isula d'urìgine vulcanica, situata in u cunfini di i mare Norvegese è Groenlandese. In u so territoriu hè u vulcano activu Berenberg . Jan Mayen ùn hè micca abitata è, basale, representa a tundra, chì in ocasioni apri a na spiaggia spiaghja.
  • Vesterålen. Hè situatu quì à u nordu di u Lofoten è incù parechji isuli è cumuni. U paisaghjolu hè predominantemente muntosa, sò parechji laghi è u Parque National Moysalen. U clima hè aggradèvule cù l'inventi cali. Vesterålen hè cè famuzu per a pupulazione di fossa.
  • Bouvet. Una isula disabbitata di urìgine volcanica, distanti da a terra. Hè situatu à a parti sud di l'Oceanu Atlanticu è hà l'estatutu di un territoriu dipendente di u Norvegia.