Museu di i Vichinghi Lofotr


In u nordu di Norvegia , in u medio di l' Isule Lofoten , hè u Museu Voking di Lofotr . Hè statu creatu per acquistà i visitanti cù a storia, a cultura è a manera di vita di i Vichinghi antichi.

Storia di u museu Viking Lofotr

A scuperta archeologica in questa parti di a Norvegia accumincia in u 1983. Da u 1986 à u 1989 in u territoriu di u museu attuale di Lokotr Vikings, a maiò scenza scientifica hè statu purtata, cum'è un regnu di u quale era pussibule di truvà e so ruvelli di un anticu bastimentu Viking. I scientisti sò ghjunti à a cunvinzione chì era a casa di u capu Ottaru, custruitu in 950 AD.

In u 2006, fù decisu di custruisce un grande anfiteatro. Ma oggetti sussegwenti vicinu à u museu Viking di Lofotr sò stati scuperti chì puderanu esse usatu 2000 anni fà cum'è cucina. Per quessa, l'espansione di u museu hè stata postata in forma indefinida.

Esposizione di u Museu di i Vichinghi Lofotr

Stu situ storicu hè situatu in u paese di Borg, chì appartene à a cumuna di Westvoyoy. U so centru hè una casa ricustruita, chì puderia appartene à u capu di a tribù. Sta abitazione hè a più longa di tutti l'edifici mai truvati in Norvegia. I scientifichi anu truvatu chì a casa di u capimachja ori in u duminiu era di 63 m. Avà a so longu hè di 83 m è l'altura hè 9 m.

L'autoru di l'abitazioni reconstituita in u museu di i Vichinghi Lofotr hè l'architettu Norvegese Gisle Jakhelln. Quand'ellu era custruitu, hà utilizatu chile è turf, è in a casa custruì un retazioni è parechji chjami cù chimmi.

In più di a casa di u capu, sò stati oghje nantu à u territoriu di u museu di i Vichinghi di Lofotr:

In u cinema, hè filmatu u filmu "U Dream of the Borg", è in i saluti di exhibiti sò esibiti artefattuti unichi scuperte in scavi in ​​u paese di Borg. Tutte l'articulu di u museu di Lokotr Vikings sò culligatu cù i camini di grava, à traversu chì e visitanti pò abbandunà a casa di u capu à e nave.

Un prugramma di u museu di i Vikings Lofotr

Stu ogghjettu culturale è storicu hè interessante è micca solu per i so exhibiti. Ogni visitante à u museu Viking Lofotr pò esse participatu in u verbu di Viking. A menzione locale incù:

Tutti i piatti sò sirvutu in u listessu tipu di pratiche addiziati da l'antichi abitudini di Norvegia. I guiddi è servitori chì serve à i visitori sò vistimenti tradiziunali per l'era. Per ghjurnatallu in u museu di i Vichy Lofotr, avete bisognu di riservà un locu in anticipu cù l'amministrazione.

Ogni annu à u fini di l'estiu, un ghjornu di 5 ghjorni dedicatu à a vita è a cultura di i setturi antichi. A festa in u museu di i Vichinghi Lofotr hè focu nantu à u restu famigliali, perchè in u so programu aghjunghje diverse concorsi, ghjochi, dramatichi, cuncerti musicali è lezioni cognitivi.

Cumu à u museu di i Vichinghi Lofotr?

Per esse acquainted with the culture and manner of life of the ancient inhabitants of Norway, one must go to its extreme west. U museu Lofotr Viking hè situatu nantu à l'Isule Lofoten 1500 km d' Oslo è solu à 1 km da u Mari Norvegianu. Da a capitale, pudete ghjunghje à traversu da Wideroe, SAS o KLM, sbarcendu in Leknes. Volenu dui volte à settimana cun un trasplante di 2 ora. Da Oslo, hè ancu cunnessu da l'E6 è E45.

Da u cuntenutu u Norvegia à u museu Lofotr Viking puderete ghjunghjenu in u ferries di l'empresa Hurtigruten, chì passa da e cità di Borg, Bodo è Melbou.