Ricette Bianco - bona è mala

Riccu, in Russia, era equivalente à u pane. I mancava quasi tutta l'annata - frescu in l'estiu, è in u sali di l'invernu è sour. I nostri antichi anu saputu assai di i so prupitati medicinali è infundia in a tradizione di cunsumà largamenti per l'alimentariu. Ma veramente sapemu quantità chì hè aggruvatu, perchè ùn cuntene un pocu di vitamini è fibbra , ma ancu di carotene, sulfuriu è altri sustanzi rari.

Inghjustificate cù pruprietà ùtule, questu verdura pò esse preghjudiziu, cusì avemu toccu in i dui i bandimenti di a medaglia è l'avete infurmatu di i vantaghji è i danni di a col bianca.

Sustanti ùnicu in colti

A Cabbage cuntene una quantità enorme di vitamina C, chì hè cunsirvata in a so forma fresca è cugliera per un utilizazione futura. Hè per questi portaglii ghjornu à pocu di crapa si ponu bisognu per i marineri per a prevenzioni di scurvy. A vitamina C rinforza i muri di i vini sanguini, aumenta a selettività di a permeabilità di a membrane cellulare, per quessa hè battizate bè cù e malatie infizii di e diverse etioleti. Ùn sottestimanu l'effettu di a vitamina C in u sistema di i fisicoti.

U richidu di riccu à l'acidu ascorbic ave un effettu benèficu nantu à u sistema nervu, calmendu. Hè nutatu chì cù l'usu di a canapa di col fresca si và.

Vitamina C, in u corpu cuntene u mekanismu di a custruzione, bisognu tutti i celluli di qualche organu, cusì un adultu, necessita circa 70 mg per ghjornu. Eppuru, u corpu ùn pò micca furnisce cù a pruduzzioni di una quantità grande di l'acidu ascorbic, è hà bisognu à l'alimentu riccu in vitamina C. Hè a culula chì hè un magazinu di a vitamina è pò cumprendre a prutezione di u corpu.

L'ascorbicu hè un bonu antioxidante, è à causa di l'usu freti di cole, u corpu si dispensa da l'eccessiuri è i radicali liberi. Ci hè un zucchulu di coltu è un antru antitoxinu - carotene, perchè col pudete esse chjamatu un pruduttu di a ghjuventù.

Conti a col è altre vitamini, per esempiu, un rappresentante rari di U, chì resiste i prucessi infjammatori in u stomacu. Ci hè un gruppu vitamina di u gruppu B, ancu E, PP, H. A vitamina di such vitruge improvesu u funziunamentu di i glànduli endocrini, aiuta per sustene u stress è rinforza i processi immune.

A prisenza di sulfuri in a colti pruvucarà un augmentu in a resistenza di u corpu à i infizzioni. Applica l'azzione di sulphuru è per a cosmichi. Scumpittura sistemàticamente di a pelle cù u zucchinu di col, freshly squeezed, pudete spornà di pimule è acne. In cabbage, cù i propietati utile descriviuti, ci sò contraindicazione:

Hè carru útil per perderà pesu?

A Cabbage hè spargiate adupratu in dieti micca solu grazia à u so cunfinimentu vitamina, ma dinò perchè a so cumpusizioni basica hè una fibbra, chì hè, fibri chì ùn sò micca prestu à scrive. L'organettu scige di a colti solu solu i sustanziali utili, è exhibe a fibra ind'una forma.

Una impurtante maiori di cellulosa in dieti è in questa fà currettamente è attivamente travaglià l'intestinali. Dopu tuttu, solu cun u travagliu ben coordenatu, da parlà, u mecanismu, i celi ricèghjanu i nutrienti necessarii è ùn circustenu micca di posponà, ma sò stati utilizzati com'è energia. Ma s'ellu ci hè una malfunzione è l'intestinu stagnate, invece l'absorzione di nutrienti palesa, u corpu perde una cosa è tene d'inventariari, a tali disharmonija porta à l'apparizione di più.

Perchè hè u puddaru biancu?

Harm da ribes bianchi ùn hè micca tantu, sete adirte à e règule di u so usu è, più impurtante, per cuntrullà l'ugguali. Tuttavia, ci dettu aipmentà quelli possibili I cunsequenze chì pò esse di e persone cù e malatie cronica di u viaghju gastrointestinali. Per esempiu, in i malati cù malatie pancreaticus, cum'è pankreatitis aguda o crunale, pò esse tastate parechji tipi di aghjunazioni, chì i medichi ùn recomanu micca l'usu di col, speciali in forma prima.

Inoltre, a col primo devi esse cunsattamenti in moderazione per evità l'inchiostru, colitis è flatulence, in particulari di quelli chì, per causa di prublemi cù i denti, ùn sò micca capaci di ricuperà qualità qualità in a cavità orali.