Kobeja scalendu - una vigna luxosa per u disignu uriginale di u situ

L'incantu à a bellezza è a velocità di u crescita, a Koba scalendu gustu l'ochju cù i so sfarenzi complexi è numerosi campane di forma intricatu. Questa pianta in pocu tempu pudarà copre cù una tappe magnifique ogni superficie, per ghjustu cum'è una fasa, un muru o un gazebo. Per questu, a so prupietà è a bona dicorità di u ciuciottu floristi d'amore, anche anchi u fattu chì a pianta fa riferimentu à l'annuali.

Kobei climbing - decorazione in u giardinu

I Cobei branquistoti, affaciu è animoso chì ghjunghjenu in u giardinu hè capaci di l'ennobre u territoriu di l'impiccazione:

Kobei climbing - varietà

Una di e novi spezie di Kobei tropicale hè u kobei scalciata, chì a liana a veces alcanza 6 metri d'altitudine, da questu hè attivamente utilizzatu in l'orticultura ornamentale è u paisaghju. L'escalade direttamente di Kobei hè di varietà varietà, secondu a quale hè u culore di i so fiori. I dui variità cumuni sò u biancu Kobei scalendu "Jingle Bells" è u purple "Kalando".

Kobei scalendu "Jingle Bells"

L'incantata "scogliera" di Kobei hè una vigna bella cun grandi (à 8 cm di diametru) fiori campane di culore di un lignu blancu. L'altezza di a pianta alcune 3 metri, a taxa di creazione hè alta. À l'altri varietà, si tratta di a caccia, è preferiscenu i spazii persunali cun terre fertilizante. Mungianu un bellu tempu - da lugliu è finu à a prima ghjàlle. A Kobei rapidamente scalendu, cum'è un sustegnu per a vigna ascultanti puderia utilizà pegs o di superfici horizontali.

Kobei scalendu u "Kalando"

A varietà "Kalando" hè una crescente in u campanile di veduta blu-violetta, chì a liana hè una parete per un paisaghjaghju verticale, ornamenti di giardinu è e petite architecturale. I fiori sò blu-viole, in diametru à 7-8 cm, cù una pistola longa è stamens. Planta termophilica, ben establecida in i siti di solare nantu à u latru sur. Cultivate in una muderna, cum'è e altri varietà di coppi.

Sposcione climbing kobei

U cultivatu in anticipu da u mudellu di crescente di u Kobe, scalendu, hè stata pianificata in a pianta aperta nanzu di prima di a fini di maghju o da i primi nùmmari di ghjugnu. U ghjàllici per a pianta sò inacceptable, perchè hè assai termofílico. A tampiratura di a nuttata ùn deve micca cascata di + 5 ° C. Hè mpurtanti trottu u situ di cunvene, induve si cresce u kobé climbing hè a pianta è cura di questu serà bellu successu. Hè bisogna un locu assulutu cun terre fertili è solitu.

Senza pruteghja, custruì vicinu à l'atterrissimu di l'archu di Kobei, mette una fasa o fate a grida, perchè chì u kobei puderia curl upwards, not "crawling" in arbusti stuzzichi è arburi vicini. Oghje chì una fiorita hè appicatu appuntu vicinu à una fissa o muru chì esiste digià, à a clozzetta o un veranda chì hè soporta, in modu chì l'hà splash bellissima. L'abilità di u kobei per aghjunghje à alcunu oggettu è cresce rapidamente hè veramente maravigghatu.

Kobeja climbing - cultivation

Cultivar cobei ùn hè micca difficiule è ancu eccillante. Hè sorule chì, in pocu tempu, poti crecià parechji metri, allibendu simultanea più di novi fiori. U metu più cumuni per quale una crescita di crescita hè cultivata crescita da e mane. Per fà questu, avete bisognu à seguità:

Cura à escalcià cobei

Quandu u clima hè calda, i pianti di Kobei pò essa campatu in u giardinu. In anticipazione, hè necessariu di preparalli fossi, avendu pusatu nantu à u fondu di u fondu. A distanza trà l'arburi devini esse almenu 1 metru. Per a prima volta i pianti pittati pò esse coperto cù u fabricu micca tela. Quandu a pianta adatta à i novi cundizioni (dopu à uni di simane), u refuggiu pò esse eliminata. Sì e cime di i rimuli sò fruttificheghji, anu bisognu à esse cutu.

A cullaburazione di scatula in materiali di cultivazioni è cura ùn ponu micca avè micca prublemi:

  1. A pianta hà bisognu di furnisce un supportu verticale affidante per i tissuti.
  2. L'acqua di a vigna si deve esse realizatu d'usu di e cundizioni climatichi: in ghjorni caldi, più abbundante, in u restu - moderatu.
  3. U vestitu cumu si deve fà ogni 2 simane. U primu fertilizante deve esse aghjustatu una settimana dopu a piantà. À a fase iniziale, a pianta hè impurtante di fertilizazione di nitrogenu. In seguitu, in u stadiu di a furmazione di u budditu, Kobe necessita di fossu è u putassiu.

Cu tali cura, dopu à 1-1,5 mesi nantu à i filati, i casti verdi di fiori futuri accumenu. Fatu d'interesse: u più chjuu àcidu sottu à a pianta, u più splendore u culore di l'inflorescenza, se ci hè assai calce in u locu - i petali di i fiori ci passanu urdu. E più: in modu di megliu cuntrollà u nivellu di umidità di u locu, tenite bisognu di trunksi cù serradi, torba o altre materiale.

Kobei, scalassi, - malatii è pesti

Mentri cultivà una vigna, ci hè impurtante cunnosce in anticipazione cumu cultivà un kobe scogliu per ùn averebbe dolce è insetti. I pezzi inimani di sta pianta sò pulguti è ariani . Per a lotta è a prevenzione, Kobei deve esse sprinkled cun una solu sulidu di u potassu green liquid, diluted with phytoverm. Sapi pò esse rimpiazzatu da u xampu di i puglia per l'animali - ùn hè micca travagliatu. A maladie più frecu Kobei scalendu - a putenza di a radicali, chì si sviluppeghja da l'umidità eccessiva di a terra. Per impidiscia questu, osserva u regnu di rinsentu.