Pelargonium zonale

Pelargoniu zonal hè unu di i pianti interiore più famusi. No tantu tempu, sta fossa era sminticata da i viticulturi è pò esse truvata solu nantu à e catene in l'istituzioni educate. Oghje a moda per a pelargonium torna.

Pelargonium zonal - variità

Questu spezie hà avutu u so nome per a caratteristiche caratteristica di fogli. À a punta o in u centru di e foglie di u pelargoniu di u zonal hè un rim. Ci sò varietà cù una struttura larga o finita, più scurazioni o più liggeru cà u culore di basa di u greens, quessi volti quessi sò spots di marroni morpilei o roghjunghje. Hè statuascale tutti e variità sò diventati cumu e caratteristiche caratteristiche:

Distingue ancu e variità di pelargoniu zonal in sicondu l'altitudine di u crescenu da a miniatura à alta. Quessi sò spessu usati per i zitelli ornamentali. Ci hè variità chì ùn sò micca cuparti di inflorescenzi.

Cultivazione di pelargonium zonal

A la pianta era cuntenta cù u so fiori, ci devi esse curabile. Pelargoniu zonal ùn hè micca per capimà, ma parechje funziunalità deve esse pigliatu.

  1. Situazione . Hè cunsigliatu di sceglie un locu abbastanza luminosu o pocu oscuritate. In l'estiu, i fiori si pò trasportà à u balconu è pusatu in l'ombra. In u invernu, a temperatura di u cuntenutu devi esse à 15-16 ° C.
  2. D 'acqua . À l'estiu, a pianta prupone acqua abundante. Cù l'avventu di l'invernu, hè sustituitu da un mudellu. I fiori di sta spezia anu a capacità di accumulà l'acqua, perch'elli traspassinu una petite seculu senza prublemi.
  3. U tarritoriu . A terra deve esse scelta fèrtile è buccata. U megliu di tuttu hè una mistura di turf, humus, turf e sabbia in i pareti. Invece di terra ferma, pudete piglià un compostu.
  4. Top dressing . Hè bè per a cura di pelargonium zonal periscenu per fà abbundanti fiori cù l'aghjunghje trace elementi. In i magazzini specializati, certi volte una pelargonita temàtica fugliale.
  5. Formazione di un machja . Sempre sguassate tutti i fiori sfondati, perchè l'arbulu hè moltu è ramificatu, e cime ùn sarani periculati perchè.
  6. Trasplante . I pianti ghjovani sò trasplancioni annu. U travagliu cumincià à cumincià à a primavera, ma prima di l'iniziu di creazione. U vintu ùn deve esse micca troppu grande, postu chì a sparta cù questu seranu massivi è frontières, ma a pianta ùn hà micca principiatu a fiori.

Pelargonium zonale - crescente da e zene

Se vulete multiplicà e pelargoniu di e zunanzuni per esse dispostu à u fattu chì i pruprietà varietale ùn sò micca pussibule di surviglià è e piantà pare avè una nova qualità decorativa. Questu hè manifestatu in l'altura di a pianta, a forma è u culore di e foglie.

Per a simminzioni, un terrenu fugliu è fertili hè obligatu. Sè pussibule, hè sempre megliu per aghjunà qualchì sile è torba. I Seeds si pò essa solu da u principiu di Marzu. Se vulete principià prima, avete bisognu di preparà làmpiu artificiale.

In i cuntenenu di petra, i pezzi di drenagiu sò fatte e una scatula di grava o argilla dilata hè spultu. Pigliate a terra è l'acqua. Soluzione russa di permanganate di potasio. I Seeds sò stati disposti nantu à a superficia è assai ligati. Per u cultivo di pelargonium zonal da a sarrazioni, i cuntenienti sò colpi in un locu caldu, chì anu prubbitu tutti i cose cù una trasparente film.

Quandu i primi prudutti, a film pò esse sguassatu. Emu ponu tutti i cuntenenu in un sillariu à a finestra cù una bona luci è reggiatu moderatu. Quandu i dui o trè pani veri crescenu, pudete scopre di scuntenti. A ripruduzione di pelargonium zonale in questa manera hè a più sèmplice. In u futuru, i fiori si ponenu nantu à un postu luminoso è moderatu.