Cap-scarf

L'espressione "tuttu u novu hè un vechju scurdatu" scriverze a moda di u cappi-bufoi a quantità bisognu. Cù u so aiutu, pudete creà una stampa originale, per micca di esse da a praticità è a funziunalità di stu saccu. Da u grande u pruduttu in u so disignu classicu hè un tipu di capuzza cù largu marghji chì mette a faccia. In regula, hè stata cun canti largu sottu à u mandibulu. Modernità mudeli, grazii per solu solu di designu, anu una gran selezzione di stili novi.

Strong e feminine

A stu mumentu, i diseggiani prupone varianti varianti di u capu in diverse interpretazioni. Pò esse un articulu cutu puntatu o un pannu di pelle cù u pelle. Cusì, per ogni stagione pudete piglià u vostru mudellu originale. Opzioni di puntata sò più pratichi è adattati per a ghiacciate severi. Ma u pelle di lignu face l' elegà è l'incantu.

Cumu aduprà una cuttivo?

In u fretu, ponu accattà u collu è e spalle, cusì a prutezzione di a penetrazione di l'aire friddu. In u clima più crescente, larghevuli larghevule sò pussibule subveniri, realizendu una funzione più decorativa, o una parte pò esse ghjucatu nantu à l'altru spalla. In quantu à a lunghizza di u sciarfu, ùn sò micca limite clarificate. Cap-scarf puderia tene i campi curtite è longa.

Inoltre stu capu pò ghjucà u rolu d'un accessore separatu. Ma questu ùn hè micca significatu chì ùn pò micca esaminà appena per u vestitu sceltu. Per esempiu, l'amatori di bufati calda è cusitori cumu a cappucciu cù longi campi chì ponu appicciate u fugliale, è se ne necessariu ponu esse impresa. Pudete aduprà stu pruduttu micca solu cù a vestizione straniera, ma ancu cù a ghjuvene, tunicu o ghjungheru.

E, finarmenti, offre un prisitu à a foto di u fossu chjamatu, chì sò presentati in a galerie.