Moschino Pink Bouquet

Parechje chjude aghjunghjenu l' alti di Moschino per u so preputenza liberu è faciule. Hè piacevule à vèstinu, supplementà anch'elli cù vestiti d'ogni ghjornu è di notte, chì cumincianu a sonar in una nova manera - più feminine è passione.

Perfume Pink Bouquet da Moschino - storia d'amuri

Perfetta maestru creatu u perfumista Olivier Pescheux. L'aranciu pò esse paragunatu cù una varula magica - faciule è facilmente trasforma una donna ordinariu à una princesa bella è cuntenta. Questi sintimentu eranu stati espertu da parechji di u sessu fieri, è da diventà irrevisibiliu in cori cù Moschino Pink Bouquet.

Una storia romantica fècenu a basa non solu di a fragranza, ma ancu di u cummerciale, filmatu da Gampaolo Sur. Donatella Versace hà participatu in questu. Una piccula, ma creativa, cuntene a l'audienza di i ghjovani chì amanu à l'altri. Una cammara romantica, una ragazza charming, un bonu prìncipe, un bouquetu di rosi in forma di un core - tuttu chistu s'assumiglia un fabuloso conte di fata chì un ghjornu passà in a vita di tutti chì crede in amore.

Sì ancu avete cumbattu in u mondu di u romantissimu è l'emozioni inescuvale, cusì l'acqua di WC de Moschino Pink Bouquet definittivu vi aiutà cun questu.

Moschino Pink Bouquet - description

Perfume riferisce à u gruppu di fiori di fiori. A cumpurta piramide cumposti:

Questa cumpusizioni facenu u prufumu veramente gustoso, dolce è frescu. Pudete vede una buttiglia di Moschino Pink Bouquet nantu à a photo - ancu ellu dici chì i spiriti foru creati no solamente per natura natura romantica, ma ancu per i zitelli forte, ghjuvani ghjuii ghjente. L'buttiglia in forma di un grande cori di colore rosatu inspirà fiducia è ottumisimu, è l'arricatu chì dà rimbientu aghjusta à questi sentenzi l'energia di l'emozioni pusitivi.

A "cumpusizioni di u veru" hè perfetta per questa ora di l'annu, ma hè ancu interessante chì i spiriti in ligna à l'atmosfera di longu settimane di l'inguernu. Infatti, hè assai più divertente per gastà in u cerculu di i boni cumpagni ori o novi cunniscenzi, è certamenti micca solu.