Malati di i canarii

Se decide un canaru, u primu a ghjustificazione hè di truvà un veterinarju adattatu. Hè megliu cumparisce l'aghju selezionatu à u duttore prima di cumprà, perchè averete pussibule un individuu sanu.

Signuli primarie di malatii

Se u canary hè malatu, pò esse determinate da u so cumpurtamentu è l'apparenza, hè abbastanza sulu di guardà cun vigore. L'acellu poni esse rializatu à u duttore urgente si ella:

U trattamentu di i canari hè vale d'iniziu immediatamente, perchè a maladie in i pani miglii catastròficamente rapidamente.

Malati di i canarii

I più malatii canker common:

Scabies - kemidokoptots, manifestatu in a forma di crescita è di pezzu nantu à i pane è u pico. Questa marda prupone i ticks chì ùn ponu micca vedutu cù l'occhiu nuru. I sardini canari, u crescita di u pizzu hè spizzatu, una forma amarica o bianca in u pane, a zona circa a cloaca hè quasi sempri affettata. A malatia pò causarira pochè u canarinu ùn canta micca.

Coryza . Un pani sà respirente liberamente, hè stante nustrale è neve, senza u scaricamentu. Se u canarinu starnutte, spits o salienti da i nostri, hè una scusa per vederla à u vetu. Inoltre un desvandu da a norma hè a rossu di i nostri.

Polyuria hè una quantità aumentata d'urine in u largu. Sta malattia hè spessu cunfondita cù di malheus. Polyuria pò esse u risultatu d'una malatìa o avè qualchì cause fisiulogica per esse l'oviposizione, u stress, l'alimentazione di i pollitti, u rispettu dieta di lìquidu.

Diarrea o diarrea in u Canariu. Cù diarrea in u fessee, ci sò vesiculi, mucus o sangue. U gustu di sta foglia hè fugliale.

Puhoperoids , insetti picculi sò mobile. Puderanu esse ricunnisciuti da un esemplu tutale di u pachinu di l'uccelli. Per via di sti parasites, i peni di u Canariu sò fretu è frutti, perch'elli si lamponu fermu.

Cunsigliu , quandu u canarinu cresce calve per i pezzi autudicciati.

Helmintini chì ùn sò micca periculosi per l'omu. In ogni casu, u gattivu stessu pò cuntene assai a vita. Per dette l'helminthi, hè realizatu un teste di gota d'arba.