Kathy Lawes è Adam Shapiro torna parenti per a prima volta

Kathy Lawes, chì si facia populari per u rolu di Quinn Perkins in a serie pulitica "Scandalu", è u so maritu Adam Shapiro, chì starred in "L'Illusion of Deception", sò preparati per un sustituente in a famiglia.

Ricunniscenza persunale

L'avutru ghjornu, Katie Lawes, di 34 anni di età, hè stata invitata di u notte talk show with Jimmy Kimmel in ABC. Per ùn esse chiuvennu, l'attrìzia decide di utilizà un momentu riescita per a revelazione, dicendu chì era fatta, è dispostu à risponde à e dumande nantu à u campu è u nome di u zitellu.

Lowes è Shapiro hà digià capace chì sò un zitellu bornu è pensanu à nome di u babbu, ma ùn si pò micca d'accordu. Adam, chì ghjè un big fan of basketball, vole nome di u so figliolu in unurore di u so idolu star NBA Striker Cleveland Cavaliers LeBron Raymond James.

Kathy Lawes à u Jimmy Kimmel

Casi Mediu

Katie hà dettu chì in a prima tempesta (sicondu l'attrista, "cinque minuti dopu à a fertilizazione"), ella annuncia u so imminenti decretu à u pruduttore di Scandalu, Shonda Rhimes, perchè pudia correggirerà u travagliu nantu à a mostra in anticipu. A lege di a Direzzione soru surprised ella, dicendu chì ellu sapia di a so situazione interessanti, chjamatu a data precisa di a cuncezione.

Cathy Lowes
Leghje ancu

Ricurdate, in u giugnu di u 2012, Louise hà spusatu ad Adam Shapiro, chì hà ghjucatu u sposu di u so caratteru in "Scandalu". Hè nutà chì, prima di a sèdica fatali per ella, Cathy hà travagliatu da babbu di l'attrice Connie Britton, sunnatura di una carrera drammaticanti.

Kathy Lawes è Adam Shapiro