Michael Fassbender ammintatu a so moglia Alicia Wickander à a premiere di a film "Tomb Raider: Lara Croft" in Londra

A più reculsa, u locu di una figura chì conta di l'avventura di Lara Croft. Ricurdamu, parechji anni fà sta heroina hè stata jucata da a mitica Angelina Jolie, ma in u novu film hè stata rimpiazzata da l'attrice sueca 29 anni Alicia Vikander. Uni pochi ghjorni fà u film "Tomb Raider: Lara Croft" hè stata primiata indicata in i paesi di l'Europa cintrali, è avà, uttene, u primu premiere hà realizatu in Londra. Comu esse stimatu, nantu à a catifa vittoria hà purtatu l'intèrpretu di u rolu principali - Vikander, chì era stata presa da u so maritu Michael Fassbender.

Alicia Vikander

Alicia, Michael è l'altri pupi

À u premiere di a cinta di Lara Croft in Londra Fassbender hè solu solu. À a catifa russa, l'attrìccia piglia in un beddu vestitivu di sita longu cù stampa fiurali di a Casa di Moda Louis Vuitton. U pruduttu era fattu un cutte simplici: una silettu cun u pezzu è un cut from front fugliali hà salizzatu a figura di Alicia, è e manichi di l'alle aghjunghjenu pocu misteriu è ligerezza à l'imaghjini. In quantu à hairstyle è make-up, a faccia di l'attrice puderia vede un ligne make-up cun un enfasi nantu à l'ochji, è nantu à a so cume sfruttata in una cola fioritura.

Alicia Wickander à a premiere di "Tomb Raider Lara Croft"

In ogni casu, non solu l'astre di cinema suvede hè focu centru di rapprisintanti. Prestu in fronte di elli nantu à a carattere pista pare u maritu di Alicia - l'attore Michael Fassbender. L'omu si prisintò davanti à i cammari di i ghjurnalisti in un bonu traghetti grisu Burberry, chì puderia funziunamente cunghjunghjini cù una cammisa nè-nuvola è un vinu di Borgogna.

Michael Fassbender

Dopu à quellu di Michael à a catifa russa parechje una altra attrice, chì starred in a cinta nantu à Lara Croft. Era a stella di cinque cinquante anni di Christine Scott Thomas. À l'attrìglia britannica pudete vede un vestutu nìuru è longu split cut cutte interessanti nantu à e maniche. In più di ella, u realizadoru di a cinta "Tomb Raider: Lara Croft" Roar Uthhaug figghiau cù a so mòglia. A coppiu si mette nantu à l'premiere in tutti i neri, diluting e so imagine cù una cammisa bianca è ripigliuli ghjocani nantu à a borsa.

Christine Scott Thomas
Roar Uthhaug cu la so moglia

Dopu à quelli di fronte di e camere di i giurnalista, pareva u mudellu di Caroline Winberg, chì venutu à l'premiere in un vestitu satin blue, salizzendu a so eleganza cù sandali arganti è u stessu embrague. Finalmente, l'attrice di 32 anni, Jamie Winston, decide di offre nantu à a catifa russa. Pudete vede un ghjocu grisu cù u scotja profonda è e sandali negra massiva.

Caroline Winberg
Jamie Winston
Leghje ancu

"Tomb Raider: Lara Croft" - una storia di un ghjovanu avventura

A trama di a nova cinta nantu à Lara Croft ammazzarà u viscuvaru in un tempu quandu era ancora chjucu. À a schermu, Alicia apparete in l'imaghjini di un ribellu di 21 anni, chì stà in Londra è travaglia com un missaghju. A zitella ùn hà pocu soldi per cumprà i so nutizie è paghe per u appartamentu. Hè per quessa ella decide nantu à una storia riescia, chì serà assuciata micca solu cù a ricerca di tesoru, ma ancu cù l'espedizione di u so babbu, chì u mancava 10 anni fa. Cume spettau in i pittura nantu à Lara Croft, u visoru veda u caratteru principale in tuttu a so gloria. In a film, ci saranu battelli animatori, architetru è perseguite in a jungla.

Alicia in u rolu di Lara Croft