L'Atleti Emilia Clark hà appruntatu prima nantu à a tappa di u Rolling Stone brillanti

Avà hà fattu cunnosce chì l'attore britannica di 30 anni, Emilia Clark, addivintò l'heroina principale di u duminiu nantu à u Rolling Stone brillanti. In più di e culori di foto chì sò publicati in a rivista, u lettore cercarà una entrevista interessante cù Emilia. In questu, l'attrìzia revelerà i sicreti di a Season 7 "Games of Thrones", è speculare ancu nantu à u tema di u sexismu è u so novu prughjettu.

Emilia Clark nantu à a tappa di a rivista

Aghju aghju pagatu perchè perchè aghju pettu?

U tema di u sessisimu hè oghji cumune entre i stile di Hollywood. L'attruzzi famosi ora o tornanu parlà annantu à u fattu chì i so tariffu sò parechje volte menu menu di quelli di i culleghi masculi. À questu tema, Clark hà decisu di parlà, dicendu queste parole:

"Quand'avu principia aduprate in u film, ùn aghju avutu idea chì u travagliu di e donne era pagatu assai più menu di l'omi. In più, à u tempu, accuminciavamu à capiscia chì sta divisioni esisti, annantu à l'attori chì volenu o micca. Perchè vo avete bisognu à circà sta linea? Aghju aghju pagatu perchè perchè aghju pettu? Questu hè injustu è insulte. À primu mi pretenia di trattà cun questu, ma, sfurtunatamenti, ùn era nunda di succorsu. Dopu fattu quessa, a realizazione chì a splutazioni secondu u genere è a rimunerazione di u travagliu, secondu a questu, sò parti di a me professione, chì duverebbe fà cunghjuntà.
Emilia Clarke

Un pocu di a spin-off di "Star Wars"

A più recerta si sapi chì issa u travagliu hè in prublema nantu à a film cù i caratteri principale in quale i caratteri da a "Star Wars" cumprenderanu. A storia sana serà "spinning" vicinu à Han Solo, è Clark in questa cinta prumovi unu di i roli principali. Eccu alcuni qualchì parolla di stu prughjettu Emilia hà dettu:

"Pò di dì una cosa: l'idea di crià sta cinta hè stupente. Por desgracia, ùn pudite micca parlà micca di qualcosa manera, perchè questa puderia significà a divulgazione di l'infurmazioni cummerciale. Sò sicuru chì parechji genti saranu cusì sta film. "
Emilia hè una prumessa in u spin-off di "Star Wars"
Leghje ancu

A Tempada 7 di u "Game of Thrones"

In a fine di lugliu, a 7 sta temporada di i "Games of Thrones" principia. Un pocu di parlà di questu in una entrevista pigliò Emilia:

"Parechji fanelli preguntenme si John Snow è Dyeneris hè vicinu? Ùn vogliu micca fà revelà a storia sana, ma ùn crede micca chì succede. A mamma di i dragoni ùn hè micca cuncintrava micca nantu à a vita persunale è l'amore. Mi pari chì a mo heroina abbanduneghja finalment a necessità per l'attitudini masculina è impegata in più cose globale. Pudete bè piace u tronu di Ferru. Eppuru, si avemu parlatu di e funziunalità generale di a trama di sta film, serà un muvimentu incridibile è un cambiamentu constantu è rapidu di l'eventi. In questa parte, i Dragoni è i Prugnoli bianchi sò unificati, è a fine di a storia serà quellu chì deve esse ".
Foto da a film "U ghjocu di tronu"