Cordilina: cura di a casa

E Cordillini sò un tipu di cilestruzzi perennanti, chì si trovani in palangandosi falani. Cordilli sò senza pretensione, perch'elli ponu esse facilmente ricurati ancu per i principianti. In cundine naturali, i cordillini sò cresciti in grande arbureti o arbusti à 12 m in altitudine, ma in casa si creanu assai pianu è à 1,5-2 m. Una pianta altamente a casa s'assumiglia à una piccula palma di pappà: i foglie di u staghjunu murenu, esposi l'u troncu. A parte dicurativa di cordillini hè falata, verde cun culori russetti è rosso è spots, chì formanu una corona tremenda. Ci hè parechji 20 spezii di e piante chì si sò in a natura in diverse climatichi. Dunque, si devi esse ricordati chì i tipi di cordillini devanu esse cunnisciutu diverse cundizioni di mantenimentu è cura. Pigliate e caratteristiche nantu à l'esempiu di a più famosa per i variità di cultivazioni intellettuale.


Tipi di Cordillin è Cura

Cordylina apex - un arbolu chinu cù variegatoghja o violeta foglie à 50 cm longu. In l'habitació cordigliola, l'apical per un pezzu tantu ùn perde micca a foglia è fugliale. Questa spezie fa riferimentu à l'amatorià, a temperatura in a camara ùn deve micca cascata di 18 gradi, è abbisassi una regina abundante cù acqua calda. In l'estiu, u cordillinum apical require pulitizzazione regulare.

Cordillina australiana o meridionale - l'esità più pruspretèni di sti pezzi, tollerà facilmente un cuntenutu genovese (5-10 gradi) è regione moderata. Questa varietà si distingue da a mancanza di un troncu espressu è di longa (à 1 m).

Per u sviluppu bè, ogni scuru di cordillini anu bisognu di bellu pianu senza luzu direttu da u sole.

Cordilina: malatii è pesti

Cordillina pò esse danucatu da scutes, armi spiderati, trips è pulumpi. I mètti di cumbattimentu di sti pesti sò standard per tutti i tippi di pianta interni: a distruzzioni miccanica di colonie è a pulitura di droghe. In casu di dannu severu, hè necessariu di rinfriscà e foglie infettati di a cordillina, e e malatie pò esse sparse rapidamente à tutta a pianta.

Cordillina: ripruducazione è trasplante

I pianti ghjovani d'esse trasfurmati una volta di l'annu, in solitu in a primavera. U trasplante di cordillini adulti si rializeghja quandu i radichi sughjenu, circa tutti i 2-3 anni.

A cordillina multiplica semplice: per esceculi è di a divisiona di u rizoma. I segmenti di u dispunìttivu unseparate cù numme o parte di u risidicamentu sò stati dispunibule nantu à a soia calenta fina o sustratu, dopu chì l'apparizione di i radichi di a cordillina hè pronente per u sembra.