Cumu trasplantà a vindetta in un altru locu?

U traspurimentu di e raghji hè in qualchì volte à cambià u locu di u so crescente, perchè interferisce o oculisce altre cultures. Certe volte solu di ripiglià e piante da un vecinu è a pianta in u nostru situ. E forsi sì mossa, è vulete piglià cun voi a varietà favuriva di uva, per torna à purtà terra nantu à un novu situ. In ogni casu, l'atterra deve esse fatta da parechji reguli. Cumu trasplantà a vindetta in un altru locu?

Quante hè necessariu di trasplantà u ghjovanu uva à un altru locu?

U megliu tempu per trasplante di uva hè a fini di u tardiu o a primuvità. U flussu di u Sap in i vignoli sò stati sospiti.

Cumu trasplante uvaghja à un altru locu in cascata?

Autunno hè u megliu tempu per u trasplante. Prima di inizià u travagliu nantu à un traspurtadore direttu, avete bisognu di preparalli fossili, prufonda abbastanti è larga. U fondu di u fossu hè chinu di terra cun u mischinu. Cum'è fertilizers, superfosfat superfosfatatu, sulfatu ammoniu, sal di potassiu è fraschi di lignu sò adattati. L'arbulu hè scavatu da u locu anticu cù moltu cura chì e radici ùn ponenu micca danni. Allora l'addivati ​​sò chjusi in 25-30 cm, i razzi razzii sottu a testa di u boscu sò stati eliminati. I razzi chjusi sò imbottiti in u mallette: u bagnu è u mandre di vaca in una ratio 2: 1. Pusendu un arbulu in un novu fossa, avete bisognu di fà un munimentu dinò in u so medio, perchè e razzi di u rapi sò pronto adatti. Cumu cammìnanu a so furzata di u nivellu, per regurgitaru rive. Prupuatu in un burru in riduce in u calculu di 1-2 bison per arbulu. Per l'inguernu, tutte serebbe cutatu à 1-2 bianchi, l'arbulu hè cupartu da a terra. In u primu annu, u fruttu fruitu di arburi trasplantati ùn deve esse micca tolerate.

Cumu trasplante di uva à un altru locu in a primavera?

U prucessu stessu ùn hè micca assai sfarente di u trasplante di vaghjimu. L'unicu cosa - l'arburetti chì hà stati posti in primavera, deve esse riduce parechji volte durante l'estate, perchè l'acqua righjunghjendu i radichi di u ghjuvellu, è a capu di l'arbulu stessu duverà esse coperto cù a terra. Hè ricivete di furnisce l'arbusti di dùie volte, durante u piriodu di l'estiu, è anch'ellu sempre contene a terra versu elli.