Icentecidae cichlisoma

Cichlasma Rainbow hè un pezu territoriali chì hè un culore luminoso è attrattivo. In a natura, sta spezie stà in ciclicum in u fiumu Usumacinta è i so bacchi chì passanu à u Mexicu, Guatemala (truvatu vicinu à Yucatán).

Rainbow Cichlasma - cuntenutu

Questa spezia di pisci hè abbastanza grande è ponu crescita à 30 cm in a natura (in e cundizione d'aquarium hè assai menu). U corpu di l'arcittu hè forte è putente, in forma oblunga. Queste pesciu anu un culore viulente vernice, diventendu in u giallu (cun ​​una varietà impregnazioni). Curingu pè i cichlidi in l'acqui, hè simplice solu. Ci sò ghjunghje viaghji cù altre cichlidi è ancu i pesci di altri razzi. U più còmicu si sentenu sì:

L'acqua hè sempre neta, perchè queste pisci pò accade facilmente a inflamazioni di a pelle in forma di creazioni. L'iridescienza di Cichlid ùn hè micca periborchiva in l'alimentariu, perchè pò esse cumpratu cum'è manciari vivu (piante, pesce di mare, cammimi), è verdura (o à tutti sustituti). In quantu à a ripruducazione, a pubertà in ichi criscenzi occuru à l'età di dui. U ripruduzzione hè pussibile ind'u acuariu di ripruduce è in generale. Per stimulà a nascita, serà necessariu cambià dui volumi di l'acqua per simana, è sullivanu a temperatura in l'acqui 2-3 gradi. Di solitu, a femina rondana 400-500 ova, è u periodu di l'incubazioni duranu circa 6 ghjorni. Circa una simana dopu, a fritta principia per trasfirrari è manghja di modu autònimu. Hanu bisognu di un alimentu specialu, per esempiu, nempods, Cypoca napule o vinu umanu.