Selena Gomez prisenta un clip francu Hands to Myself

Duoppu sette ghjente, i fanatichi di Selena Gomez, chì osservàvanu u prucessu di u so novu clip, eranu ardenti di l'impatenza, volendu à vede tutte cumpunente. U so scrittu hè stata premiata, u cantante di 23 anni pubblicò una versione ufficiale di u video nantu à a canzona per a canzella Hands To Myself.

Marcos caliu

In u clip, chì dura più di trè minuti, un minimu di vestiti sò purtati nantu à a Selene liberata. Dancing in fronte di un specchiu in una cammisa di u biancu nè, l'attrìzia demonera una figura assai appetitissiva, è a filmografia di u bagnu facia un core male tremblete.

"Ùn puderebbe aiutà, ma rilassate e mo mani, ùn importa ciò ch'ella pruvatu", canta.

U pruprietariu di a big house, chì Gomez cammina, ùn hà micca dettendu u auditu. U so rolu era ghjucatu da u famosu mudellu Christopher Mason.

Leghje ancu

L'entusiasmu di i fanali

L'utilizatori, avè guardatu à u clip, sprimenu l'opinione chì i sogni di Selena è Christopher ci vede assai naturali, è aghjunghjenu chì in u situ di Niall Horan (u novu ghjovanu di a giovane bellezza), eranu nantu à guardia.

Uttennii di Internet nota chì Selena hà cultivatu è pareva una donna giovane. Questi riunioni furmanu l'intirmanu, chì fù abbandunatu cù l'apparenza di i zitelli.