Cayley Cuoco hà sappiutu per salvà i so milioni dopu u divorziu

In u casu di u divorziu di Kaylie Kuoko è Ryan Sweeting mette un puntu grassu. L'attrice è u tennatore ùn puderia micca di sparte a pruprietà, ma grazia à un cuntratu matrimuniale ben cunfurmatu, u celebrittu salvava i so bè di l'anzianu cumannanti.

Capitale sottu à minaccia

In settembre l'annu passatu, divintò sapendu u divorziu di a storia "Big Bang Theory". A parte in pausa cù u Kuoko di 30 anni di età è Sweeting di 28 anni di età, chì si maritaru in 2013, ùn hà micca travagliatu. Prufessiunale athlete hà sperendu à invià à l'esate di a so ex esposa, di più in l'acqua, una piccula fitica. Sicondu a legge US, pese à l'absenza di i zitelli, hà statu intitulatu di sustinienza pensione alimenta.

Leghje ancu

U cuntratu di matrimoniu

Doppu a matrimoniu, Kaylee hà firmatu cù a gestione di u cuntrattu di stampa per a sparizzioni in 72 episodiu, per ognuna di elli, riceve un millione di dati. In ogni casu, in i documenti di cunnessu hè chjaramente stipulatu chì questi ammonti sò solu di Cuoco, cusì Sweeting ùn pudianu micca di pretendienze. L'attrìzia si stalla à a so casa di Tarazia è di real estate in Santa Barbara.

U tenista ùn deve esse cumpletu di u picculu. Ryan mandò certificati di rigalu è 165 mila dòrica. U Kuoko, chì hè oghji cuntentu in u so novu rapportu cù u jockey Carl Cook, hà presa l'iniziativu di pagari $ 195,000, chì Sweeting debè in furmazione persunale.